Swiss Army knife

Her sitter en hoppende glad masterskrivende student, med smoothien i ene hånda og snytepapiret i andre. Er ikke livet herlig dere. Tenkte bare jeg skulle dele mitt neste innkjøp med dere, tenk! Bare 1400 dollar! OG en status i Guinnes World Records – boka! Gjett om jeg skal anskaffe meg denna.

Kniven har 87 gadgets og 141 funksjoner. Kjekk å ha med på tur? Ja, jeg tror det. Sånn i tilfelle du må file neglene og fyre opp et bål.

Og unnskyld meg for min ræva oppdatering. Ha en fin dag🙂

Bildekilde: Clark, J., 2010. Tapworthy > Touch and Go: Safari Books Online, Available at: http://proquest.safaribooksonline.com/book/programming/iphone/9781449381677/touch-and-go/touch_and_go?reader=&readerfullscreen=1&readerleftmenu=0 [Åpnet februar 22, 2012]

Legg igjen en kommentar

Filed under Dagligdags

Legg igjen en kommentar

