Tante Bente

Da var jeg blitt tante igjen, og gjett om jeg er stolt! Besøkte lille Silje på sykehuset tidligere ikveld, holdt ho og alt. Tror ikke jeg har vært så stolt på LENGE. Masse svart hår og hender så små som en liten rose. Ønsker den litt større familien all hell og lykke nå fremover, og så satser vi på at alt går bra🙂

Ellers er jeg i gang med masteren, hadde veiledning idag. Ikke villedning. Heldigvis. Har en fantastisk veileder som er flink til å inspirere meg til å ta fornuftige valg slik at jeg blir motivert til å skrive. Har også opprettet en ny blogg som beskriver arbeidet rundt masteren: http://bakkemaster.wordpress.com

Veldig fint med tilbakemeldinger der dersom noen har noe å kommentere rundt temaene jeg skriver om.

** GOD HELG! **

 

 

 

 

 

Legg igjen en kommentar

Filed under Dagligdags, Herligheter

Legg igjen en kommentar

