Kvisleis lever ein?

Ikke ta nynorsken min seriøst.

Må bare klage litt på bloggen jeg. Klaaaag. Altså, når en ikke har en fjortisdagbok lengre, kan en liksågodt brette ut sine tanker i en LITT mildere versjon på bloggen. Med andre ord er dette helt hypotetisk. Bente i sitt filosofiske hjørne.

Når en veit hva en ønsker seg, men ikke kan få det. Hvordan kan en leve med det og likevel føle seg lykkelig?  En ting jeg har funnet ut er at en må lære seg å like det en har. Ikke hige etter det en ønsker seg. Ta det heller som en bonus. En kan sjøl velge å være lykkelig!

Hvorfor i helvete skriver jeg dette her? Akkurat som at noen bryr seg? Jau vel, men sånn er det nå. Motivasjonen for å skrive master er rett og slett ikke-eksisterende, så da må en rable litt her istedet. Være lykkelig og å skrive master. Det er målet. Og å leke. Ha det gøy. Pøsen går. Å GID, som jeg savner den leken.

Tjohei kjære lesere, håper dere får en NYDELIG uke! For det skal jeg, jeg skal til KØBEN! Med OSI Håndball. PREXÆX!

1 kommentar

Filed under Tull

One response to “Kvisleis lever ein?

  1. Jeg bryr meg❤🙂 Håper du hadde en fin tur til Køben, men NÅ er det fredag 2. Sept som gjelder! TJOOOOO!!!

Legg igjen en kommentar

