En fin dag med rosetog på rådhusplassen

Idag fikk vi oppleve en av de fineste dagene i norsk historie. Jeg, på min lille blogg, klarer ikke å måle meg opp mot de flotte ordene som ble sagt av våre norske ledere på Rådhusplassen ikveld. Derfor vil jeg sitere et par av dem.

«Våre gater er fylt med kjærlighet! (…) Vi har valgt å møte hat med samhold. Vi har valgt å vise hva vi står for.» – Kronprins Håkon

«Ondskap kan drepe et menneske, men aldri beseire et helt folk» – Jens Stoltenberg

Jens Stoltenberg er en mann jeg har stor respekt for. Han har vært en stor leder for oss alle i denne tunge tiden. Han taler kloke og trøstende ord for sørgende Norge. Er du medlem av Facebook og vil være med å takke han for det han gjør, så kan du like denne siden.

Dere kan også følge meg på twitter: @bakke1

Kjekke Jens Stoltenberg og Gro Harlem Brundtland etter rosetoget.

Roser plassert over hele Oslo

Rosetog❤

Litt uheldig av de foran der, men se på det rosehavet!

Jeg  vil også bruke denne plassen til å takke våre helter i ulike redningstjenester, som ambulansepersonell, brannmenn, røde kors og mange mange frivillige for det de har gjort. En rørende video som en takk til ambulansepersonellet: http://www.vgtv.no/#!id=42474 

Legg igjen en kommentar

Filed under blomstrer i hardanger, Livsviktig, Nyheter

Legg igjen en kommentar

