Påskeferie

Da var det endelig påskeferie for oss studenter, selvom foreleseren ikke er altfor glad for at vi reiser vekk. Hadde det vel vært opp til han hadde vi nok programmert på påskeaften. Så langt i påsken har jeg:

  • Jobbet
  • Boblebadet (minst 3 timer vel og merke)
  • Spist is
  • Shoppet på Nordbysenteret (Europas største kjøpesenter)
  • Spist på Mother India og China Plaza, heia Asia!
  • Sett BEOWULF, kongefilm! Beowulf er bare SÅ kul! Woaaaa!
  • Hatt jentekveld med senkveld, øl og taco
  • Opplevd verdens rareste stemme fra en pensjonist på bussen, kunne høres litt slik ut:

Fantastisk morsomt klipp! Jeg følte meg AKKURAT som programlederen her.

Nå har jeg nettopp kastet i meg et herremåltid og drukket en kjempestor kaffe, så nå er jeg klar for roadtrip til det vakre vestland i solskinnet sammen med Morten, Jeanette og Ronja (søteste hunden i verden). Og sett på Animal Rescue på National Geographic seff, eneste som går på TV på morrakvisten. Nå venter 6 nydelige dager i Herand!!

God påske alle sammen!!!🙂🙂🙂

Mmmmmm!

Legg igjen en kommentar

Filed under Ferie

Legg igjen en kommentar

