Knivstikking på Oslo S

Så er jeg her igjen, etter en fantastisk helg i Bergen. Var på vitnemålsseremoni på fredag, med Erna Solberg som hovedtaler. Jeg for min del, synes det var mer inspirerende å høre på talen til en av studentene, som faktisk omhandlet alle studentene og ikke bare alle som studerer politikk og økonomi. På lørdagen feiret Åshild bursdagen sin sammen med Kjersti, var kosli. Så Hulen etterpå, men billig øl og god stemning.

Fikk tilogmed møtt på Halsen idag, da vi spiste på Peppes og sladret om hver vår by. Kooos! Så var det fly alene til Gardemoen fra Flesland, og ingen ringere enn Vilde dukket opp fra ingensteder på Flesland. Akkurat som at det var helt naturlig at ho er den første jeg møter inne i ventehallen. Moro😀

Så var det kveldens dramatikk da. Først må jeg si at jeg er glad for at jeg sitter her og skriver nu. Jeg tok flytoget til Oslo S som var i Oslo kl 20.18. Jeg tuslet rundt i hovedhallen for å lete etter et sted som solgte brød. Somlet rundt på Bunnpris (som by the way er SUPERTRANGT og er ikke beregnet for en superstor koffert og en handlekurv), og da klokken begynte å nærme seg 20.45 var jeg på vei ut av Oslo S. På veien ut la jeg merke til noen folk som begynte å yppe seg mot hverandre like ved utgangen. Jeg tenkte som så at det var noen aggressive idioter som jeg helst ville komme meg fortest mulig unna. Så kommer jeg meg på T-banen og tenker at jeg er superheldig siden jeg rakk bussen min opp til Vinderen. Så leste jeg artikkelen i VG. En mann ble knivstukket rett utenfor Oslo S klokken 20.47. Er det rart jeg er litt skjelven nå da?

*deja vu opplevelse, don’t ask me why*

Les hele saken her: http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=10045226

Legg igjen en kommentar

Filed under Dagligdags, Ekkelt, Happenings

Legg igjen en kommentar

