Oslo next then!

Så iløpet av 12 timer sist uke bestemte jeg meg for å flytte, og begynte å sette planen ut i live. Status i dag er derfor på Bergenssiden: hybel sagt opp, hybel leid ut, semesteravgift tilbakebetalt, lånekassesøknad avsluttet, masteren nesten avsluttet, to jobber sagt opp, og mange flotte minner er tilbakelagt og godt bevart i hjernebarken. Status på Oslosiden: Leilighet anskaffet etter hvertfall et døgn med telefonprating og visningstull, takket ja til master og semesteravgift betalt, søkt lånekasse for nødhjelp til nedskrapt konto, da jobbsøkingen gjenstår (da jeg vertfall har oversikt over jobbmarkedet via nett). For ikke å snakke om tull med laredoute.no, da jeg hadde sendt to mail for lenge siden om adresseendring, og de likevel klarte å ignorere det og sende pakken min til Bergen. Om dette går utover hud, hår og negler i hverdagen? Gjett. Mye å fikse, men forhåpentligvis får jeg mye igjen for det.

Så i løpet av en uke er livet mitt forandret. Totalt. Hva står så for tur? Hente flyttelass i Bergen og handle møbler til hybelen. What to shop? Har bestilt en sovesofa (får prøve den før jeg kjøper den, men rakkern om jeg visste at det var 8-12 ukers leveringstid på møbler, så spørs om jeg gidder å vente så lenge) fra Rocka, og et par på Skeidar. Rundt 3000 kr. Anyways, må slutte å skrive gitt, søs skal lese mail. LATERS

Vedlegg: Sykt irriterende når en snakker i mobil der en avbryter hverandre. Gjerne fordi en hører hverandre dårlig osv, da denne tegneserien klarte å sette prikken over den rette i’en:

Legg igjen en kommentar

Filed under Dagligdags, Livsviktig, Prosjekter

Legg igjen en kommentar

