Panoramal Activity

Terningkast 3.

Anbefales ikke å se alene hvis du tror på det overnaturlige, eller hvis du er som meg, go for it. Litt for lik Åndenes makt vil jeg påstå, og litt for enkel slutt. Kunne godt ha hatt en rødere tråd når det kom til det å finne ut hva det overnaturlige egenltlig var. Altså; har du en demon i huset, sover du ikke der natt etter natt og håper at det skal forsvinne, og bastant skal løse problemet selv. Det er like teit som at strømmen alltid går i skrekkfilmer. Ring Åndenes Makt for svingende.

Bilde fra en av de mange scenene i soverommet, der mystiske ting skjer

Og selvfølgelig kommer det rare lyder fra gangen etter å ha sett denne filmen. Uforklarlige lyder. Kjenner jeg puster litt tyngre og blir usikker på meg selv, men tar meg fort sammen og tenker for meg selv: «Det var bare en film…» Oooog så lo jeg, og levde lykkelig… eeeh… Sov godt resten av den natten🙂

Legg igjen en kommentar

Filed under Film

Legg igjen en kommentar

