En lang dag

Hvis du en dag møter over hundre hyggelige mennesker, og én person sier noe negativt om deg personlig, hvem av disse menneskene vil du huske best? Slik hadde jeg det i dag. Det er tungt, og når andre ikke støtter deg heller, blir det ikke bedre. Mange opplever dette daglig, og idag leste jeg faktisk om en gutt som ble mobbet av sine medelever. Ikke bare vanlig mobbing, men de andre elevene filmet han mens han lå nede og ble sparket og kalt stygge ting. Filmen ble publisert på Facebook, og det stoppet ikke der. Folk på Facebook gjorde ikke annet enn å vise sympati for MOBBERENE av denne gutten, mens gutten forble et offer. Hvordan kan vi få disse mobberene til å forstå at de ødelegger et annet menneskets liv ved å støtte opp om slikt? Jeg blir så lei.

Også ferdig med siste veiledning på Bachelorrapprten, så nå er det bare å cruise inn mot jobb og sommerferie. Håper det blir fint vær fremover!! *Krysser fingrene*

Har du forresten sett Bondi Beach på NRK3 klokken 19.30 om dagene? Det er verdt en titt hvis du vil se hvordan de VIRKELIGE Baywatch-gutta opererer😉 Jeg og Siri har kjennskap til vår kjære Matt fra orienteringsturen fra University of Sydney, som også jobber i life-guard crewet. Kuuult. Og forresten er det ikke lenge til vi får vår kjære Herlaug hjem igjen, noe jeg ser skikkelig frem til!!!😀 Jaaa!

Meg og Herlauggullet❤

Aloha!

1 kommentar

Filed under Dagligdags, Nyheter

One response to “En lang dag

  1. Nemmenijøssenavn..Haha. Bilde av meg jooo =)

    Ska bli så gøy å sjå dåke alle igjen!!

    Klem❤

Legg igjen en kommentar

