Ny dag, mye oppgaveskriving

Nå begynner jeg å lure på om noe er alvorlig galt. Skriver et innlegg dagen etter det forrige innlegget.. Jaja, må vel ha fått smaken på litt skriving igjen nå da! Kokte meg forresten kaffe for 3 timer siden og glemte den.. Er jeg rar hvis jeg fortsatt drakk den? Var kanskje litt besk, men var i det minste varm😉

Var utrolig godtesjuk i helgen. Og i går gikk det for langt. Jeg hater å innrømme det. Men her sitter jeg med en nydelig pakke Dots ved siden av meg. Om du ikke har prøvd dem, er det et MUST! Smaker bedre enn Oreo-cookies. JO, de gjør det!

Ellers må jeg bare legge ved et SYKT bilde fra VG-nett jeg så her om dagen og, dette bildet må bare finne en pris for ettellerannet. Beste caught-in-the-moment bilde jeg har sett på lenge. Spør du meg, fortjente tyrefekteren dette. Jeg skjønner ikke at det ikke finnes en lov mot slik dyremishandling! Det er jo minst like ille at han får et horn gjennom halsen som at oksen har mange spyd stikkende ut av nakken. Drittsekker.

Ellers har jeg kjøpt meg nye blomster. Skikkelig fine, spør Therese hva de heter. Holder i 2 uker visstnok, koser meg glugg av å se på dem <3<3

Fine blomstene!

Var det mer å skrive om da? Hva jeg skal gjøre i dag? Nei, jeg skal trene, skrive oppgave, kanskje spise en banen….. NÆÆÆT! Away with u, alle motebloggere som skriver sånn hver eneste dag. Jeg blir sulten. Husj.

Legg igjen en kommentar

Filed under Dagligdags

Legg igjen en kommentar

