Hojsann, nesten 2 mnd siden sist..?

Sorry folx, dette er tragisk. Hver gang jeg tenker på bloggen min, faller humøret. Jeg føler jeg må bruke de kreftene jeg har til å skrive på bachelorrapporten istedet… Men føler at jeg måtte oppdatere her før bloggen begynte å kjefte på meg.

Hva har skjedd siden mars da? Må bare sjekke min lille planlegger… *10 minutter senere*… DER ja. Ved siden av den halvspiste pølsa jeg hadde til middag. Jeg feiret jo påske i Herand da, det var en fortreffelig opplevelse! Fikk hilse på alle i familien, til og med et nytt familiemedlem, Ludivine! Kjempekoselig jente, og ikke minst; flink til å lage mat. Etter påska har jeg og Terese jobba litt med http://www.medieprat.no, som vi håper at vi skal få ferdig en gang. Snart.

I helgen rundt 6.mai jobbet jeg igjen som frivillig på Nordiske Mediedager, noe jeg liker bedre og bedre for hvert år. Det er utrolig spennende bare å få jobbe der og få snakket med alle deltagere og foredragsholdere. Jeg fikk dratt på flere interessante foredrag, men ett skilte seg ut. En britisk journalist som drog til midtøsten på et undercover-oppdrag, der ingen kunne få vite at hun var journalist. Likevel ble hun oppdaget av talibanerne, og holdt til fange i rundt 10 dager. Det var SÅ kult å høre historien hennes, da hun satt der og fortalte med stor innlevelse. I tillegg konverterte hun til Islam etter ho var satt fri – forstå det den som kan.

I 17.mai helgen reiste jeg hjem, noe jeg absolutt ikke angrer på at jeg gjorde. Det var den beste 17.mai jeg har hatt på lenge. Feiringen i Bergen er litt for voldsom for meg, der det er LITT for stort med ALTFOR mange mennesker overalt. Ikke så koslig som feiringen hjemme. Jeg, mamma og pappa drog til byen i 9 tiden for å se på barnetoget, og hang og slang rundt i byen noen timer etterpå. Ikke værst at jeg fikk med meg mor & far på tivoli, like før pappa kastet seg over radiobilene, noe jeg så han kriblet etter. For ikke å snakke om den snurrekopp-karusellen som mamma påstod at ho ble så «kvalm» av. Hadde vært moro, men hadde nok blitt kvalm selv. NOK om det. Ellers i helgen hang jeg med bror og søster, var SÅ koslig. Shoppa en hel dag med Mona, dro til Sverige og handla snus til Åshild, og jogga 11 km med Morten på Søndag. Pust pes. Jo, hang jo med Ena også, det var koslig! Så filmER og spiste pizza med ho, Alex, Magnus og Morten. Kooos🙂

Nå er det da siste innspurt med eksamenJEEEEEGMENER bacheloroppgave, som egentlig er ferdigskrevet – mangler noe teori her og der. En deilig følelse, er så godt som ferdigutdannet. Hvis jeg vil. Men det vil jeg ikke. Så er vi inviterte til en Bachelor-seremoni i september, skikkelig formelt og greier. Mamma og pappa kommer og. Det blir så kooooselig atte!🙂

Ellers tenkte jeg at jeg får se litt gjennom her, hva er det egentlig som har skjedd så langt i 2010??? Når jeg først har skrevet så langt, kan jeg like godt legge ved noen bilder og. Koslig å høre at folk blir sure når jeg ikke oppdaterer, det er et godt tegn på at dere liker at jeg blogger. Takk for det!😉

Jeg KLARTE ikke å dy meg, han er bare så kul på dette bildet.

På Gullruten med A1😉

En liten tur på Koppang for å feire Idas navnefest og bursdag i januar! Ser ut som en feit gris, men det får berre være.

Guttæne forklarer meg åssn jeg skal kjøre snøscooter.

På Bryggens Museum med Therese og Åshild, i sammenheng med Bacheloroppgaven vår!!🙂

Pene jentene mine❤

Folka på dans i Jondal i påska!! Kongeeee😀

Mona og Simen i påska🙂

Familien på Fodnastøl!

Fodnastøl❤

Herand❤

Jeg og Therese på Nordnes! Jahu🙂

17.mai i Særp!

Lurer på hvordan jeg så ut da jeg var litta? Haha

PS: En kjeks du må prøve?? DOTS! Fytti, den er kjempegod😀

1 kommentar

Filed under Dagligdags

One response to “Hojsann, nesten 2 mnd siden sist..?

  1. LOL, lo godt av bildet ditt med A1. NAIS…

Legg igjen en kommentar

