Nok en dag i klasserommet…

… med fjas, photoshop, flash og krigsbilder. Har vel egentlig ikke så mye å blogge om i dag – bortsett fra at jeg kan ta meg en (u)lovlig påskeferie imorgen kl 21.00, og kanskje en bitteliten øl etter det.

Ellers har dagen gått med til mye skole og PC-stirring, håndballtrening og fullvask av leiligheten. Nå lukter det reint over hele, konge!  Oi, nå ble jeg fristet med rødvin. Tjohei!

Medfølger noen fjasebilder. God helg, og hvis ikke vi blogges får du ha god påske!!😀

Åshild som rubber hodet sitt inntil meg - ser tufsen hennes der ja

hømm...

Angrip!

4 kommentarer

Filed under Dagligdags

4 responses to “Nok en dag i klasserommet…

  1. Tenk at du har latt det gå så lang tid siden sist blogginnlegg. Snakk om at du har vært opptatt!🙂

  2. Jeg vet det….😦 mangler inspirasjon!! Har mer enn nok med å få det lille jeg har igjen av inspirasjon ned i bacheloroppgava…😉

  3. haha, kjeder dere el?😛

  4. Nesjda, ser du ikke hvor gøy vi hadde det?😉 Hehe..

Legg igjen en kommentar

