Jobbetijobb

Da trer jeg inn i min 11.time med skolearbeid as we speak. Sitter for tiden med Terese på studentsenteret og fjaser, ja Fjaser med stor F. Ho gjør selvfølgelig nyttig arbeid og skriver på oppgaven sin, mens jeg? Jo, jeg fjaser på msn og dægger meg på webcam foran hele shaiten med mennesker.

Hva jeg har å blogge om? Naaasj, påsken kanskje? Den tilbringes med hele familien pluss noen tilflyttere (eller hva skal vi nå kalle døm svogers?) i Hardanger, sammen med farmor. Og tante pluss familie. Blir stas og kos. Kjenner feriemodusen begynner å sige over meg her.

Nå har vi nettopp fortært en helsikens god middag og en øl på Studsenteret for bare kr 99, påsketilbud. Helsikens god, nevnte jeg det? Rett over der ja, RETT over. Oppdatering fra over bordet, oppgaveskriver Terese: Nå skal Terese ha newspaper-reports og andre kildebumser og så skrive et summary ut fra det. Ja for faget er på engelsk. Det er det jeg alltid (ehee) har sagt, at skole gjør man best og raskest etter en øl. Lær av oss, kjære børn.

Om bacheloren? Jo, nå er vel teksten noenlunde i boks, bare å slenge den inn i xml-en og pælme den inn i Flash, så har vi den. Bildematerialet og har vi vel det meste av nå, og programmeringen har vi startet så smått med, slik at vi har noenlunde oversikten over hvordan ting skal funke. Eneste vi trenger nå, er å få elementene klare, slik at vi kan fortære dem akkurat som en løve fortærer en…. Holdt på å si kajal, men nei… Ikke appostel heller, men ANTILOPE var det ja. «Antiloper spiiiiser gress, og slik er livets sirkeeel» – Løvenes Konge.

Anyways, nok babl. Preiks!

Dæggebilde coming up.

whoop whoop

Legg igjen en kommentar

Filed under Dagligdags, Jobb, Prosjekter

Legg igjen en kommentar

