Akkurat nå ligger jeg i sengen etter håndballtrening, klokken er 23.52 og jeg burde sovnet for lenge siden. Om dagen går det mye i bacheloroppgave. Selv om vi sitter å stanger mye i veggen, føler vi at vi har kommet over ei litta kneik for å få arbeidet gjort – konge. Trodde vi trengte all verdens hjelp, men vi skal klare det på egen hånd. Heia oss.

Lagde et nytt banner for bloggen min, skikkelig lame, men liker fargene så godt. Er forresten mitt øye i bakgrunnen og, knis. Egentlig liker jeg alt som har med fantasien å gjøre, drømmeverdenen og alt det der. Er så mange flotte ting en får ut av det, slik som f.eks. Disneyfilmene. Kjøpte meg nemlig Aladdin og Snehvit i dag, MÅTTE jo bare ha dem i samlingen min. Hva jeg samler til? Nesj, til mine fremtidige tantebarn, evt MEG SELV som vil kose meg med dem. Ble derfor blakk i dag, siden jeg i tillegg kjøpte ID-pudder til drøye 500 spenn og håndballsko til langt over 1000-lappen… Fant dem selvfølgelig til halv pris, men kroppen min er ikke bygd til å være så heldig å finne noe som PASSER på tilbud. Men så var jo det unnagjort. Herregud, holdt på å glemme å nevne påskeliljene jeg kjøpte. KJEMPEFINE!

Nok babl, påan med bachelor igjen imorgen kl 9. Forresten, har en liten jobb på gang for TV2 og, håper virkelig det blir noe av, hørtes utrolig spennende ut. Mer om det senere.

Natti!

Legger ved den EGENTLIGE banneren, kanskje jeg skal bytte? Haha.

Jadda, sånn kan det gå.

2 kommentarer

Filed under Dagligdags

2 responses to “

  1. Du bør kjøpe ID på nett:) Du sparer masse på det, på feelunique og strawberrynet er det også gratis frakt:) Hurra!

  2. Bakke

    Oooh, takk for tips! Det skal jeg sjekke ut😉 Konge!

Legg igjen en kommentar

