Latedagen

Så ble det lovt å nevne ULEMPENE også da, ved søndag delight. Nemlig hangoveren. Men i det siste har jeg faktisk ikke kjent så mye til den, jeg bruker heller bare søndag som en unnskyldning for å late meg og se på web-TV, ajajaj så deilig kan livet være. Bortsett fra den hottentotten over gata som hamrer løs på trommesettet og gjør «skallebanken» enda bedre. Tenkte jeg kunne legge ut litt bilder fra de siste ukene, da jeg ikke gidder å bruke facebook på slikt arbeid.

Legger ved bilder fra bl.a. fastelavenssøndag, håndballfesten sist lørdag og A1-konserten på NHH som var i går. Jeg må bare si noe om den konserten: A1 er virkelig ikke så store at de kan tillate seg å komme over en time for seint på scena. Er du 50 cent eller Metallica, så KLART, men A1? Det satt en stor demper for stemninga. Og at NHH har en konstant eim av FIS i konserlokalet er heller ikke noe særlig. Så alt i alt kunne det vært en bedre kveld, men de spilte jo noen sanger som tok stemningen litt opp da, som f.eks. klassikeren Caught In The Middle, lalalala… Er det noe mer å nevne da? Bortsett fra at været er KRAFTIG ustabilt utenfor ruta mi? Strålende sol, regn, hagl, snøvær og skydekke. Jadda så det. Her kommer’e folkens, bildeneeee *trommevirvel fra naboen*:

Første søndag delight, fastelavenssøndagen!!!😀

Pisskvalitet på bildet, men er det eneste samlebildet av håndballfesten...

Hehe. Godgjeng🙂

Boybandvors @ my crib, A1 på NHH.

PÅ NHH. Ehee

Gjengen på konsert!

Meg og Terese på konsert, jadda!

Æsj.

Så det var den helgen. Har forresten for første gang handlet klær på en nettbutikk, ellos.com, FOR en drittbutikk – kan ikke en gang endre adressa etter man har registrert den en gang, og hundre bugs med systemet. Serr, siste gang jeg handler der, best for de at skjorta jeg kjøpte er fin.

Hum, jeg? Negativ? Bare på bloggen.

Dumdidei, talast!

1 kommentar

Filed under Dagligdags, Happenings

One response to “Latedagen

Legg igjen en kommentar

