Første OL medalje?

En liten bagatell, men godt jobbet VG!🙂

Jeje, sånn kan det gå.

http://www.vg.no/sport/ol/2010/artikkel.php?artid=581939

Til tross for denne lille trykkleifen på hovedsaken til VG nett, har jeg begynt å følge med på OL. I det siste har jeg hørt så mye om hvor dårlig Norge har gjort det, men fikk meg en stor overraskelse da jeg fulgte med i går, torsdag kveld. Vi fikk jo hele to gull og ett sølv, helt fantastisk! I tillegg fikk vi ett gull i dag, fredag 19.februar. Gratulerer Marit Bjørgen, Tora Berger, Aksel Lund Svindal, Emil Hegle Svendsen og Ole Einar Bjørndalen!!🙂

Jeg gleder meg til å følge med videre, og har virkelig trua på de norske utøverne. La meg få en ny favoritt etter Thomas Alsgaard og hans supersprinter inn mot mål! Lykke til!😀

13 kommentarer

Filed under Nyheter

13 responses to “Første OL medalje?

  1. Espen

    Å hva var så trykkfeilen til vg?

  2. Ja, hva var nå trykkfeilen til vg?

  3. Alex

    Enten kan du ikke lese, eller så har du funnet noe INGEN andre har sett.

  4. Bakke

    Hallo, det står FØRTE og ikke FØRSTE? Trodde det var opplagt.

  5. Espen

    Jo men hun skriver jo på en måte feil selv å da når hun skriver første ol-gull, her var det jo snakk om bronse.

  6. Bakke

    Hehe, greit å finne andre feil når man ikke oppdager trykkfeilen selv i utgangspunktet😉

  7. Espen

    Ser ikke noe galt i det;) å der ble den rettet opp ja;)

  8. Fredrik Åsatun Solheim

    «I tillegg fikk vi ett gull i dag, fredag 19.februar»

    Vi fikk da to…

    Super-g og 15km SA, kvinner.

Legg igjen en kommentar

