Søndag delight

Etter mye oppmerksomhet og mange reaksjoner på det forrige innlegget mitt, tenker jeg at jeg får skrive om noe mer dagligdags denne gangen. Etter en fin helkveld på byen som inneholdt mange morsomme faktorer, sov Terese over og hadde en slækk søndag sammen. Maten som har blitt innhalert i løpet av dagen innebærer blant annet lasagne, kanelboller (STORE), pottis, sjokolade, pølser, brød og enda flere boller. Helt fantastisk vil jeg kalle det. Therese kom også over senere da vi slo ihjel Sin City og Eight Below, kongefilmer.

De siste ukene har handlet mye om trening. Deilig å ha overskudd og nok energi til å kunne gjennomføre treningen, for en gangs skyld. Siden drømmen min er politihøgskolen, blir det en del jobbing for å klare de fysiske kravene til opptaket. Les om kravene på www.phs.no. Det er heller ingen krise hvis det ikke ordner seg, jeg har absolutt en fristende backup her i Bergen, byen jeg foretrekker mer i stedet for Oslo. Kanskje på tide å legge seg her nå, kanskje sjekke ut om nye episoder av Greys Anatomy har blitt lagt ut på Web TV (bruker Project Free TV).

Oh! Ser på TV-Norge nå, en norsk politimann som tar for seg en sak. Gir meg ikke noen mindre grunn til å ville søke😀

Laters.

Legg igjen en kommentar

Filed under Dagligdags

Legg igjen en kommentar

