Ruttitei

JA, tenkte bare jeg skulle oppdatere en skvett jeg! Ser at jeg hadde flow’en inne på de forrige innleggene, og jeg må bare beklage at jeg er så kjempetreig til å oppdatere denne stakkarslige bloggen. Ikke at jeg forventer at noen leser den.

Etter å ha tenkt nøye gjennom hvem som faktisk gidder å lese slikt pjatt som jeg skriver, har jeg bestemt meg for å oppdatere verden om hvordan jeg har det, ved å gjøre det kort og konsist. Ok.

De siste ukene har vi vært gjennom et kjempestress av å tenke på at vi bør lese til eksamen. Har vi lest? Såvidt. Igår valgte vi å ta med skolebøkene til Bondi Beach istedet, i håpet om at sola og surfeguttene skulle oppmuntre oss til å lese. Den gang ei. Harry Potter vant over teoriboka denne gangen.

Ellers husker jeg egentlig ikke hva jeg har gjort de siste ukene. Vi har jo vært i Melbourne da, det var veldig koslig å treffe igjen gamle surfekamerater! Siri og Siril viste oss rundt i Melbourne, mens jeg og Siri (JA, det var forvirrende med tre former av Siri) diltet etter, sugne på kultur og bildetaking. Sorry, må bare hente meg en brødskive her – kan ta litt tid. Æsj – den ble brent. Med dog god.

Beklager at du måtte vente. Ikveld skal vi i bursdagsfeiring til Rachel, ei venninne av oss som også skal være med oss på tur oppover langs østkysten, gleder oss masse!Nå på onsdag er det eksamen i systemutvikling, så ferrar vi til Mexico, eventuelt australias østky.. (fortsatt skribleriet 18 timer senere) .. st, hvor vi besøker townsville, Whitsundays og Airlie Beach, og så Brisbane. I to dager, men blir nok moro fordet. Og forresten, bursdagen til Rachel (igår) var veldig morsom, vi spiste på en restaurant med en stor Buddha i midten. Og en kjempekakerlakk som hoppet oppi maten vår, så vi tok lisågodt og friterte den og tok den som en siderett. Spicy. Eventuelt fikk vi kelneren til å drepe den for oss etter Siri angrep den med en vinflaske.

Nå sitter jeg og Terese og slenger dritt til hverandre, på en kjærlig måte selvfølgelig, vi er jo så glade i hverandre. Selv om jeg måtte klaske til lanken hennes da ho prøvde seg på tortillachipsen min. BANG!

Legger ved et bilde av reiseruta vår, for pappas del etter jeg prata med han på skype igår. Pappaen miiin!😀 Savner dere jo litt da. MEN VIL IKKE REISE FRA AUSTRALIAAAAA.. Så lenge det er jul, så er det vel greit.

Nok pjatt. Bilde(r), versågod.

Reiserute for meg, Siri og Rachel: Avreise 20.nov, ankomst 2.des.

Reiserute for meg, Siri og Rachel: Avreise 20.nov, ankomst 2.des.

Nei, disse opplastningene gikk dårlig dere. Dere for klare dere med dette bildet, og forestille dere hvor fantastisk vi kommer til å få det, for ikke å snakke om så mye varme atte vi bare kommer til å LENGTE etter snø når vi er ferdig. Nei, nå er jeg slem. Må nesten avslutte nå, skal slåss med Terese.

Legg igjen en kommentar

Filed under Australia

Legg igjen en kommentar

