Hæ?? 2 Innlegg på en uke? Sykt..

Jaddasåneidaså! Da var vi her igjen med siste oppdatering fra down under. I helgen var jeg og Siri på byen, for første gang faktisk, bare vi to. Rettet snuten derfor mot Kings Cross, og et utested kalt Empire, etter en lang dag med skole. Denne helgen skulle liksom gå til skolearbeid, siden vi skal ha tre kjempepresentasjoner neste uke. Den gang ei, da det eneste jeg fikk gjort denne helgen, var å finne ut at USB-en min er forsvunnet og mistet derfor motet til å gjøre noe som helst, i og med at alle oppgavene mine er på den fordømte lagringspinnen. Anyways.

Legger ved noen bilder jeg da, siden jeg endelig fikk overført dem fra kameraet. Og kameraet er fortsatt intakt ja pappa, så tusen takk for lånet!🙂

Gjengen fra Surfecampen!

Gjengen fra Surfecampen!

 Solnedgangen ved 7 mile beach, der vi surfa

Solnedgangen ved 7 mile beach, der vi surfa!EHee

Fra Cargo sist helg:)

Fra Cargo sist helg:

Hehe, noen folk vi møtte på fredag som ble kompis med Mr. Aborginer

Noen kompiser av oss ble venn med Mr. Aborginer. Søtt

Da han gav meg 50 dollar uten videre, og klagde senere over at han hadde brukt ALTFOR mye penger på byen. Lurer på hvorfor:D

Han gav meg tilfeldigvis femti dollar, som han glemte å få igjen. Greit så lenge det ikke var hans lommebok. Takk! Haha

Pancakes at the Rocks!
Pancakes at the Rocks!

3 kommentarer

Filed under Australia