Ehem

Ehem ja. Liten stund sia jeg rabla her. Hva har skjedd i det siste da? Siden surfecampen? Ikke giddi og planta bildene mine inn på PC-en, ellers skulle dere fått sett alle godsakene som har skjedd her nede. Eller vil dere det? Ettersom jeg hører rykter om frostnetter i Norge? Ikke at det er så VELDIG mye bedre her, sikkert på grunn av klimaendringene skulle det vært sommer her for lengst, selv om det heller minner om en skikkeligkald høstdag.

Etter å ha sett ferdig 2 sesonger av Sex og Singelliv, Ratatouille, og alle de andre filmene på pc-en min som til sammen opptar 16 GB, begynner det å slokne med gode filmalternativer. TV-en har jeg ikke sett på på hvertfall en måned, noe som er ganske så befriende. Heller tilbringe kvalitetstid med de godeste samboerne mine. Andre ting jeg slår ihjel tid med, er ca 10 bøker jeg har jobbet meg gjennom siden jeg kom. Hva var det nå de het… Jooo… Drageløperen, Dan Brown bøkene, Øya, Isprinsessen, Harry Potter og de vises stein, Harry Potter og Mysteriekammeret, Harry Potter og fangen fra Azkaban, Harry Potter and the Goblet of Fire, Harry Potter og Føniksordnenen, Har…. Ja, dere skjønner hvilken retning dette går. Målet er vel å bli ferdig med hele serien til semesteret slutter, selv om det er et lite evighetsprosjekt. Sier jeg, som kun har lest en bok i hele mitt liv før jeg dro til Australia (frivillig vel og merke), som var «Mytteriet på Bounty». Anbefales.

Om jeg savner Norge? Til jul kommer jeg til å savne Norge! Og komme hjem til juledekorasjoner og min nydelige familie, for ikke å snakke om den vesle sussebassenSomJegSkalSkjemmeBortOgGiHoAltHoVilHaSånnAtMonaOgSimenMåSliteMedDetSenere Ida da. Litt trist atte jeg ikke får vært sammen med ho mens ho gjør alle de nye tingene, som f.eks. ryktene jeg har hørt om at ho har som favorittlek og rive ut alle DVD-ene til foreldrene sine (noe som ho lett har fra tanta si), sitter på rompa, vinker og mye mye annet! *sukk* Selv om mamma og pappa sikkert river seg i håret over at jeg er så langt borte (NOT), er det da ikke så mye ulikt fra å bo i Bergen. Er jo bare 30293 mil unna da. Hvis du tar en ekstra tur rundt jorda (GIDD å sjekk ut det på google a, veit det er feil).

Anyways (som min kjære amerikanske foreleser i Sound Design & Sonification bare elsker å si, bortsett fra å diskutere høylytt med seg selv for å alltid stille retoriske spørsmål, han svarer jo alltid på dem før vi rekker å stikke labben i været), er det mye å gjøre om dagen. Siste innspurt nå til 3 fag, så er det 2-3 ukers pause før eksamen i Systemutvikling. Til helga regner vi med å kanskje stikke på en festival i Eastwood (nei, ikke Sherwood som i Sherwood skogen i Robin Hood), eller å stikke på en BBQ på en eller annen strand. Begge deler høres jo koslig ut. Anyways.

Legger ved noen random bilder fra oppholdet jeg. Får se hva jeg finner. Hvis du virkelig gadd å lese gjennom skribleriet mitt, ta åsså legg igjen en kommentar da, whoever you are!🙂

Tatt utenfor Operahuset!
Tatt utenfor Operahuset!
Ikke overeksponert i det hele tatt, neida, vår naturlige hudfarge
Ikke overeksponert i det hele tatt, neida, vår naturlige hudfarge

 

Nå skulle pappa vært her gitt, tatt under båtutstillingen på Darling Harbour (Sydney sentrum)
Nå skulle pappa vært her gitt, tatt under båtutstillingen på Darling Harbour (Sydney sentrum)
Stilig pip-pip bilde fra Koalaparken

Stilig pip-pip bilde fra Koalaparken

Kenguruer fra Koalaparken!

Kenguruer fra Koalaparken!

Da Terese og Therese dro på ferie, var det på med klærne deres og hoppe i sengene!

Da Terese og Therese dro på ferie, var det på med klærne deres og hoppe i sengene!

Therese og Terese bader på Manly 5.sept! Terese er under bølgen.

Therese og Terese bader på Manly 5.sept! Terese er under bølgen.

11 kommentarer

Filed under Australia

11 responses to “Ehem

  1. Yeeey! Harry Potter!😀

    Godt du valgte å lese dei likevel. Eg er stolt av deg Bente🙂

  2. Regine

    Eg leste første avsnitt og så hoppet eg til bildene, er det lov?🙂

  3. Bakke

    Det er så lov som bare det!!!😀 Det eneste du gikk glipp av var egentlig bare kjedelig babling om ingenting, litt for å bare få oppdatert den dumme bloggen, hehe.

    Takk for det Herlaug, stolt av meg selv også! Mohaha:D

  4. Anne-Marthe

    Skype neste uke, klompen?=) Neste helg eller noe, sondag? For da er jo begge vaakne;) Jeg skal til London denne helgen for aa feire bursdagen min blant annet, saa det blir veldig koselig! Gleder meg masse:D
    Koselig aa hore hvordan du har det, men savner samtale. hehe, saa det maa blir skype snart!
    Det hadde jeg faktisk ikke trodd, Bente. Men jeg viste at du hadde det i deg;) Er ikke bokene bra!? Jeg har en lang, lang liste med forslag til boker som du kan lese naar du er ferdig med de!=) Lykke til med eksamensforberedelsene. Saa snakkes vi utover
    Klemmer

    • Bakke

      Hei på deg! Hørtes veldig koslig ut det da, men har kjempemye å gjøre nå før 28.oktober (har 3 megafremføringer som avslutter 3 fag) på 2 dager, så må nok sitte med det fra morran til kveld.. Hva om vi avtaler å snakke etter den 28.oktober eller noe??

      Ikke lenge til bursdagen din heller nå, det blir jo spennende!😀 21 år og greier og greier! Synes bøkene er veldig bra, derfor er jeg godt begravd i bok nr 5 nå, hehe. Vi snakkes ja, koslig at du kommenterte innlegget mitt!🙂

  5. hahaha, digger badebildet!!

  6. Mona

    Får jeg til å sende kommentar tro?

    • Mona

      Hihiii ja!😀 Knis fnis *le* hoho. Skratta godt av det du skriver søs, du er ganske god i skriværn. knegga godt i skjegget så postkassene hoppet opp og ned av det du skrev om foreleseren som alltid svarte på egne spørsmål. Siden jeg er lærer sjæl, så kjente jeg meg litt igjen kannusi. Skriv litt oppdateringer her snart a, så jeg kan følge med på hva som skjer!

  7. Heidi

    He Bente, det er så moro å lese på bloggen din. Du er jo bare så flink til å skrive !! Sitter og ler litt for meg sjøl og leser og leser. Må si jeg er imponert over alle bøkene du har lest også. Gleder meg til å høre masse om dette når du kommer hjem. Ha en strålende dag der nede og take care. Stooor klem fra Heidi🙂

    • Bakke

      Takk for det Heidi😀 Moro at du leser bloggen også! Du skal nok få bøttevis med informasjon om oppholdet mitt når jeg kommer hjem! Gleder meg til å se dere igjen!🙂

Legg igjen en kommentar

