Beklager

Hey folks! Sorry for mine SINNSYKT treige oppdateringer – men saann maa det bare vaere. Har mye aa styre med om dagen, og prioriterer derfor ikke bloggen – ehhee… Naa har jeg og Siri bestilt oss Surfecamp fra 28.september (4dager), saa tenker vi paa en ny tur etter eksamenstida er ferdig. Alternativene er som foelger:

1: Sydney – Townsville – Magnetic Islands (Her kan vi: padle kajakk, snorkle, sykle og gaa turer i bushen) – Brisbane (gaa aa titte rundt i byen og sjekke ut livet) – Sydney (hjem)

2: Sydney – Brisbane (sjekke ut livet) – Auckland paa New Zealand (oppleve nok en storby i et nytt land) – tilbake til Sydney

Begge disse turene foregaar i tidsrommet 22.november – 1.desember (tenker vi oss), og hvis du har noen tips eller noe til hvor vi burde reise (billigst mulig takk), skrik ut!!! Regner med at turen til sammen vil komme paa rundt 5000 kr inkludert fly, bo, mat og lommepenger, med et slingringsmonn paa 4000. Neida. Paa kanskje 1000 kr. Som sagt, hit med tipsa hvis du har dem:D

Andre planer? Joda, vi skal hoppe i fallskjerm ganske snart (neste torsdag?), ikke det at jeg vet hva jeg begir meg ut paa foer jeg naermer meg flyet vi skal hoppe fra. Groess og gru! Legger ved litt bilder fra en eventuell tur og litt skydiving:

Auckland on New Zealand

Auckland on New Zealand

Magnetic Island

Magnetic Island

Townsville

Townsville

Brisbane

Brisbane

SKYDIVING!!!

SKYDIVING!!!

Og sist, men ikke minst, skal vi paa Operaforestilling paa fredag! Ikke for aa se paa opera, men et danseshow. Vedlagt et par bilder fra reklamen rundt showet:

Fire

Fire

Fire

Fire

Legg igjen en kommentar

Filed under Australia

Legg igjen en kommentar

