Mobilbilder fra aar 2009

Med det samme jeg er inne paa bloggen (ja, jeg har postet et innlegg til idag, skroll deg nedover, GJOOOER DET), legger jeg liksagodt ut bilder jeg har tatt med mobilen gjennom aar 2009:) ENJOY!

17.mai!

Da starter vi med foten min etter handballtreninga.

Da starter vi med foten min etter handballtreninga.

Bilde005

Jentene<3

Meg og Kristine:)

Meg og Kristine:)

Multimediahandteringsforelesning:)

Multimediahandteringsforelesning:)

Yndlingsjentene mine<3

Yndlingsjentene mine<3

I Bergen:)

I Bergen:)

Meg og Siri paa hytta hennes:D YEY

Meg og Siri paa hytta hennes:D YEY

Mammas bursdagsgave - hehe! Eksosrypa!

Mammas bursdagsgave - hehe! Eksosrypa!

Kattemat som kanskje kan misforstaas?? :)

Kattemat som kanskje kan misforstaas??🙂 KNEGG

Maa laere'a opp foer'a kan gaa!

Maa laere'a opp foer'a kan gaa!

Klar for Australiatur! - hos Terese:)

Klar for Australiatur! - hos Terese:)

Sandsurfing! :)

Sandsurfing med kameler paa kjoepet!🙂

Stranda ved oerkenen!

Stranda ved oerkenen! - IKKE photoshoppa!

Monas cafe - hehe. Vri paa huet, gidder ikke aa rotere bildet!

Monas cafe - hehe. Vri paa huet, gidder ikke aa rotere bildet!

Paa vei til Herand

Paa vei til Herand

2 kommentarer

Filed under Dagligdags, Herligheter

2 responses to “Mobilbilder fra aar 2009

  1. Kirsti

    Så koselig med bilder da, mange gode minner her Bente🙂

  2. Åååh… Lækre bilder fra forelesning. Me ser useldvanlig opplagte ut gitt😉

    Kjekke bilder!

Legg igjen en kommentar

