Meadowbank

Noe nytt som har skjedd iløpet av uka? Kommet skikkelig i gang med skolen, assignment meg her, assignment meg der. Liker for øyeblikket Web Art and Design og Mixed  Media best, der jeg føler vi produserer noe selv, i motsetning til det jeg føler jeg har gjort på skolen hjemme. Her trenger vi nemlig ikke å jobbe i grupper.

Ellers fikk jeg med megapakke med sjokolade for et par dager siden av a mor, noe som falt helt NYDELIG i smak – melkesjokolade i utlandet slår ALDRI feil!😀 I dag har vi hatt fri, og vaske”damene” (aldri sett så fine vaskedamer) var her på besøk, for å fjerne muggen rundtom på vegger og skap. Fikk meg en hyggelig overraskelse i natt da senga mi brast sammen. Nyyydelig. Ellers er leiligheten helt topp!😀

Legger ved noen bilder fra leiligheten, som tydeligvis har vært så etterspurt etter vi flyttet inn. =) ENJOY! Legg GJERNE igjen kommentarer, oppdater meg om hur leget er back home, og hva det norske folk gjør på om dagen. YEY

Veranda, kjøkken og badet vårt:)

Veranda, kjøkken og badet vårt:)

Rommet mitt:)
Rommet mitt:)

stua! =)

stua! =)

10 kommentarer

Filed under Australia

10 responses to “Meadowbank

  1. Anne-Marthe

    Ahh, leiligheten ser jo kjempe fin ut!=)=) Igjen, jeg skulle onske jeg kunne komme paa besok! Bra at du har kommet godt i gang med skole og at du liker meste parten av fagene. Kan du vaere saa snill og sende meg adressen din?
    Det skjer ikke saa mye her i Cardiff for tiden. Naa er det ikke saa mye aa gjore paa jobben heller, saa det er ganske kjedelig. Ellers var jeg faktisk hjemme sist uke fra Onsdag til Sondag. Det var veldig koselig, of deilig med et lite avbrekk!:D Familien viste ikke at jeg kom. Jeg ringte de da jeg satt paa bussen til Fredrikstad. Det var en stor overrsakelse. hehe. Grunnen til at jeg kom hjem er en lang historie, som jeg kan fortelle om naar vi snakkes paa skype;) Jeg har saa klart ikke ordnet med internett enda, for det mobile brevbaandet jeg kjopte hadde saa klart ikke dekning der jeg bodde (selv om butikken sjekket det da jeg var der) men men.. Saa jeg maa bytte det til helgen. Det er derfor jeg skriver her i stedet, for jeg har prinsipp sak av aa ikke vaere paa facebook naar jeg er paa jobb, saa det betyr at jeg ikke er paa facebook for tiden til jeg faar internett.
    Du faar kose deg masse videre, og lykke til paa skolen!=) Snart er jeg ferdig ogsaa;) Ferdig 8 September! Ps. Hold oss oppdatert med bilder osv. Det er saa koselig aa se naar jeg kjeder meg paa jobben. hehe;)

    Stor klem

    • Bakke

      Så koslig med svar:) Joda, adressa mi er: Unit 2311, 20 Porter Street, Meadowbank NSW 2114! Spent på å høre hvordan du har det, så vi får skypes så snart du har skaffet deg internett!! Må bli på dagen hos deg da, siden jeg ligger 8-9 timer foran deg i tidsforskjell;) «Jeg lever i fremtiden, uuuh»… vel..😛

      Jeg skal holde dere oppdatert vet du, men er du ferdig så tidlig altså, 8.september??? Heldiggrisen! Vi prekæs snart da? KLEM

  2. Leilligheten ser knallfin ut!! Lekkert! Blei det mykje i leige på dåke? Gratulerer så mykje med innflyttingen! =)

    Her går det i pakking. Eg reiser jaggu meg i måro! Skumle greier… (Oslo først, USA i overimorgen)

    Kosa dåke , og hilse alle fra meg:)

    HugleikDuAaaldriBlirLeiAv<3

  3. Kirsti

    Leiligheten ser kjempefin ut, men lurer på det der med senga som brast, fikk du deg ny eller? Fint du likte sjokoladen: Smash ble det dårlig med, jeg kom på at du hadde så lyst på det etter jeg hadde sendt pakka. I helga skal vi være hjemme og kose oss. Meldt dårlig vær så vi får slappe av inne tenker jeg. Kan hende det blir en liten sopptur igjen på søndag, det er virkelig soppår i år, kjempegøy.

  4. Heidi

    Så kos leilighet Bente !! Flott at du liker deg der nede. Det er en fryd å lese hjemmesiden din og følge med deg. Du er skikkelig flink til å skrive !!!
    Alt bra her, men er blitt skikkelig forkjølet med feber. Vet ikke om det er nøff nøff syken, men jeg skal kontakte lege i morra for å finne ut av det. Ellers alt bra her hos oss. Ha det godt så lenge og lykke til med kampen på lørdag da !!!

  5. Bakke

    Hei paa dere! Betaler 650 Australske dollar i leie tilsammen, gang det med 5,2 (i uka altsaa). God tur til deg Herlaug, du har vel kommet frem du naa???

    Og mor: Senga mi er reparert og er god som ny (heldigvis). Eneste vi sliter med naa, er aa fa tak i internett, og faa inn en ny list i gangen som var raatten, pga lekkasjen fra badet.

    Saa koslig aa hoere, Heidi!!😀 Haaper virkelig ikke du har faatt noeffnoeffen, men uansett saa tror jeg nok det er verre med eldre mennesker med daarlig immunforsvar, og oppdager du det tidlig, faar du nok medisin og blir frisk=) Vi krysser fingrene. Takk for det, blir spennende aa se om det gaar bedre med meg denne kampen, gikk ikke SAA bra sist, litt uvant aa bli kastet inn i en kamp med et nytt forsvar og greier og greier. Men dere faar ha det fint alle sammen, saa snakkes vi:)

    • Kirsti

      Lykke til med kampen på lørdag. I ettermiddag og kveld har jeg passa Ida når Simen og Mona var ute og spiste middag og kino etterpå. Jeg bada henne og hun satt i badestampen og frydet seg med å slå hendene i vannet og sprute meg ned, he, he, kjempesøt🙂 Vi snakkes eller mailes snart igjen.

  6. heeeeeeei

    Duuu, bruker dåke penger på møbler etc? Ser du har seng/kommode…
    Ville bare hørra fra noken i samme situasjon😉

    Håper dåke koser dåke der borte =)

    luvz!<3

  7. Bakke

    Heyhey:) Brukte ikke penger paa det nei, det meste var moeblert. Therese maatte vi kjope ny seng til da, og en sofa + bord til stua. Trengte bare aa freshe opp litt med duker, sengetoey og lys og greier:)

Legg igjen en kommentar

