Ny leilighet i Meadowbank

Ja, da var det klart at vi ENDELIG fikk flytte inn i leiligheten vaar, som ligger i Meadowbank i nord-Sydney, 30 min togtur fra skolen og 45 fra sentrum. Bilder og saant kommer senere, so be patient. Sitter paa skolen for ogunblinket, derfor mangel pa ae, oe, aa. Oooeeeh…

Ellers har det ikke skjedd saa mye nytt, mye stress med skolen bare. Fagene jeg skal ta er: System Analysis and Modelling, Sound Design and Sonification (mest sannsynlig), Web Art and Design og Mixed Media. Og Mixed Media folkens, det kan hvem som helst ta. Jeg saa for meg en digital sammensetting av flere medier, med kanskje en twist av musikk og saant, men her gaar alt ut paa aa lage collager og klaesje maling paa papir, samt skrive en journal og besoeke gallerier. Heller for en kunststudent vil naa jeg si, men litt moro maa vi faa lov til aa ha det. Faget er absolutt moro selv om det ikke er relevant whatsoever. Jeg hadde nok kommet meg gjennom dette faget greit paa ungdomsskolen ogsaa, hadde det ikke vaert for engelsken, saa kanskje barneskolen. Men nok om det. Blir nok mer utfordrende etterhvert.

Til tross for rottebaesj og blod paa madrassen i leiligheten, har vi det kjempefint saa langt. Imorra stikker vi til Ikea for a shoppe moebler(seng til Therese og en sofa) og staesj. So long peeps, legger ut bilder straks vi faar litt ordnings paa leiligheten. Kanskje plopper det opp en adresse og;) Sier ikke neitakk til norsk melkesjokolade og litt Tine Ekstra Lettmelk.

1 kommentar

Filed under Australia

One response to “Ny leilighet i Meadowbank

  1. Kirsti Bakke

    Da blir det ekstra lettmelk i postpakke fra Langstien snart😉

Legg igjen en kommentar

