Siste nytt fra der nede

Hei på dere! Været i Sydney er strålende om dagen, og når solen skinner minner det om en varm sommerdag hjemme. Ellers kan det virke som en bitende kald høstdag. Var på Harry Potter i går – veldig skuffet, men skjønner at neste film blir konge. Rett og slett fordi filmen var kjempebra laget, men bygde seg bare oppover til et klimaks som aldri kom.

Ellers har vi hatt vår første skoledag, jeg og Siri. Men vi droppet museflettene og blomsterkjolen, er liksom litt last year. Nå begynner også leiligheten å komme i box, da en type nettopp ringte meg og ba oss på to visninger imorra, i tillegg til at vi har en annen leilighet på lur. Var på Bondi Beach igår også – kongefint! Herlig varme, nydelig strand og god utsikt. Nei, ikke BARE surfeguttene, men naturen også faktisk.

Legger ved noen bilder for å oppsummere de siste dagene:) Stay toon!

SR-Australia-1 026

klippet2

Ei litta tur på Bondi Beach

Aussie orientationWeek 021

University of Sydney – naaais!

Aussie orientationWeek 033

Første skoledag – juhu!

Aussie orientationWeek 014

Kjerkebesøk må te!

4 kommentarer

Filed under Australia

4 responses to “Siste nytt fra der nede

  1. Gøy å lese Bente🙂 Koselig bilde av dåke på strando. Skulle gjerne vært en tur på Bondi Beach!

    Spennande med første skuledag! Lykke til første skuleveke!

    Glad i dag❤

  2. Anne-Marthe

    BENTE!!! Jeg har provd aa ringe deg, men du svarer meg ikke!! Dette er tydeligvis den beste maaten aa kontakte deg paa? Jeg er saa spent paa hvordan du har det. Jeg har jo lest bloggen, saa jeg har faatt intrykk at du har det bra=) Det er jo godt=) Jeg skulle saa gjerne onske at du var der et helt aar, for da kunne jeg ha kommet paa besok! hehe;) Jeg vil bare onske deg lykke til med studiet, og livet i Sidney, og kanskje du finner deg en kjekk surfegutt ogsaa;) Ring meg naar du har tid da, eller send meld for en skype date hvis vi skal spare noen kroner. hehe. Jeg faar se paa home and away jeg da;)

  3. Bakke

    Jeg har fått nytt australsk nummer, hehe:D Det er +61 466 097 311! Tusen takk for hyggelige meldinger begge to, så dere får kikke på home and away og se om dere ser oss i bakgrunnen;)

    Vi kan bare snakkes på skype, men jeg ligger 8 timer foran norge og 9 timer foran wales. PREKÆS:)

  4. ah, så fint bilde av dekan🙂 ser ut som om de har da bra, og d e fint! savne dekan alle sammen!! kom heim frå frankrike i går, har hatt ein veldig fin tur og opparbeida meg ein liten tan :p prøvd å surfa har eg og, reddharen åshild! hehe, gjekk ikkje så bra kan du sei.. wops!

Legg igjen en kommentar

