Susanne slept etter en bil

Her sitter jeg da, gråtkvalt etter å ha lest hva moren til Susanne opplevde etter hennes grusomme ulykke. Den stakkars jenta ble torsdag påkjørt av en lastebil mens hun syklet. Moren kom tilfeldigvis like etterpå, og fant hennes tre venninner fortvilt over at hun var borte. Senere fant moren hennes sykkelen smadret i veikanten, men Susanne var ikke å finne.

Folk fra skolen hennes trodde noen hadde tullet med en dukke da de så to bein bli slept under en bil. Stemningen ble ganske så dramatisk da de fant ut at det var ei stakkars liten jente.

Da jeg først hørte om ulykken, tenkte jeg at ulykker skjer hver dag. Men det gikk ikke opp for meg hvor grusomt det egentlig var før jeg leste om støttegrupper og hvordan familien opplevde ulykken. Hun ble slept i 3,7, 4 eller 4,3 km etter en bil. 30 % av huden hennes ble skadet.

Jeg føler at jeg burde blogge om henne, slik at flere kan tenke og håpe at det går bra med henne, det fortjener hun når hun har vært gjennom et slikt helvete. Les hvordan moren opplevde ulykken her.

Og les mer her.

Tenker på deg Susanne, håper det går bra med operasjonen i dag. Mine tanker går til henne og familien.

5095_213271775337_818895337_7291919_4220402_n

4 kommentarer

Filed under Nyheter

4 responses to “Susanne slept etter en bil

  1. mitiku

    Siden den grusomme nyheten jeg har hørt jeg tenker om deg bestandig. Min førstedag på skolen endte opp med bilulykket. Ingen trodde at jeg kunne overleve eller kunne se, høre igjen fordi bilen traff meg rett på ansikte mitt. Det var lenge lenge siden men det føles ut som om det har ksjedd nå når jeg hører om deg. Det som jeg prøver å fortelle deg er at det går bra. Du er stark ung jente.

    Jeg ønker deg good bedring!

    Mitiku.

  2. kjære susanne!
    jeg er selv mamma til ei lita jente og slike hendelser får en mor til å tenke på en måte man ikke tenker hver dag!
    kan ikke sette meg inn i hvor vondt det er for familien og ikke minst smertene du gjennomgår men jeg sender deg og familien din alle de beste ønsker på jord og håper og ber om at du kommer deg tilbake til livet!
    mange gode ønsker fra meg!

  3. Vegard Heggem

    Dette er ganske trist.Vi får bare håpe hun blir helt frisk igjen:)

Legg igjen en kommentar

