Beatboxing

Sa jeg at jeg synes beatboxing er kult?? NEI. Derfor sier jeg det nå, når noen virkelig klarer å få meg til å bevege foten min i takt med lyder som kun kommer ut fra en persons munn, er det faderimeg imponerende. Har hørt mange som prøver, men likevel er det bare et fåtall som faktisk klarer å lage skikkelig fengende rytme. Gjerne med sanger folk kjenner igjen.

Hva beatboxing er? Jo, det er når en person lager all musikk, inkludert komp, sang og andre beats kun ved hjelp av sin egen munn. Ganske tøft faktisk. Når de får det til. Spesialeffekter er ikke å nekte, når f.eks. typen på youtube-videoen du kan se under legger til en liten tverrfløyte i sin opptreden. Og har du sett andre videoer som du tror virkelig får fart på foten min, legg den til:) Her er to beatboksere jeg VIRKELIG synes fortjener å bli sett:

Og han siste her da, herregud så søt han er:P Bryter ut i latter etter opptredenen liksom – høres ut som om han tar det som en lek. Og når de puster? Det forblir et mysterium…

4 kommentarer

Filed under Dagligdags

4 responses to “Beatboxing

  1. Hahaha, har alltid drømt om å kunne beatboxing, så blir jo seff. inspirert av dette😛 Veldig kult med tverrfløyte og beatboxing!!

  2. Bakke

    I know! Han var sykt flink! Da har vi et prosjekt i Australia også;)

    • Tipper fløyto e full av spytt etter det der…

      Diiiiiiiigg…

      mvh
      korps-entusiast
      (we like!)

      • Bakke

        Haha, ja, ble litt stolt da han dro frem fløyta liksom, hehe. Og ja, det blir ikke bare LITE spytt heller der nei! Tenk å helle det i et drikkeglass og… NEI, ÆSJ

Legg igjen en kommentar

