Ut med håret og frem med sola

Sånn! Da var eksamen vel overstått, så da er det bare å slenge seg siklende ned i senga med 100 puter rundt seg, slå ut håret og skru på tv-en. Og følelsen er helt fantastisk! Plutselig er det ingenting som MÅ gjøres, ingenting å lese til. Utafor vinduet er det deilig kveldssol og morgendagen byr på vennetreffing og leilighetsvasking. Nevnte jeg at følelsen var helt fantastisk?? Hva skal en liksom gjøre nå? Jo, jeg skal begynne på Snømannen av Jo Nesbø, jobbe noen dager, før jeg reiser hjem til særp 22.juni.

Nå håper jeg det går bra med Mariagullet mitt på eksamen, stakkaren har jo 7 eksamener i våres:/ Respekt, jente! Og oppdateringer av nyheter? Leste på dagbladet a de har funnet en lang remse med flyrester i atlanterhavet etter Air-France flyet mest sannsynlig ble sprengt i luften… Fem dager før flyet forlot bakken, fikk de en bombetrussel som tydeligvis ble satt til verks… Grusomt for de stakkars familiene til de norske folkene som er savnet. Kan jo fortsatt skje mirakler, da noen kanskje har overlevd og blir funnet i live! Vi håper!🙂

Og god sommer folkens, for det er jeg sikker på at det blir!! =)=) Og eksamen gikk forresten bra, velger jeg hvertfall å håpe på selv:)

2 kommentarer

Filed under Dagligdags

2 responses to “Ut med håret og frem med sola

  1. Viiiiiiiiiiiiiiii liker det!!!

    Sommer tralala sommer tralala…. Wiii =)

  2. Bakke

    =) Oh yes!!:)

Legg igjen en kommentar

