Det skjønne liv

Var på fylla i går. Ja, mamma og pappa, det er nok ingen hemmelighet, dere vet det godt. Og ikke nok med det, fikk igjen høre at noen leste bloggen min – på byn! Det var artig. Nå som året snart er slutt, og jeg burde lest til eksamen, tar jeg heller for meg det som har skjedd i løpet av dette skoleåret. Med litt bilder selvfølgelig. Først og fremst må jeg si at sånn skolemessig, har det vært det mest interessante året så langt, og sosialt sett – har det vært tålig greit også:) Så da setter vi igang, og ser gjennom bildene. Dæven, jeg var jo fadder i fjor og jeg!

Først: I august var vi jentene faddere, med Terese som en liten ekstrafadder;) Moro!
059

 

Så går vi videre til… *trommevirvel*… Høstferien!! Var en liten tur i Herand (såklart), og plaga været på TV2 med dårlige naturbilder:Aug-oktober08 052

 

Mens pappa bare elsker kuruker:Aug-oktober08 005

 

Så var det prosjekt Sandberg, med To Hus Tett i Tett, fra barne-TV på nittitallet. Prosjektet var, i samarbeid med Film/Tv og Journalistikk, å portrettere noen, og publisere en film på en egenprodusert nettside. Men den nettsiden forblir en hemmelighet, pga rettigheter til ulike filmer osv.
Prosjekt Sandberg 058

Et veldig lærerikt og spennende prosjekt, spør du meg. Greit, du trenger ikke spørre meg, jeg sier det likevel. Sådet.

 

Inform@tica Haloweenfest, det var gøy det! Noen som dro den mer ut enn andre men, hehe…
halloweenparty_(inform@tica)_030

 

Og så kom «the big week» for studentene: Uka i Ås! HELT konge på bilbingo, og å se igjen Mona, Morten, Simen og Maria!! Mona var jo gravid på det tidspunktet, og… *mimre* Men uansett.. NM i studentrevy var noe av det morsomste jeg har sett på lenge, selv om NHH bidro med flere mindre gode nummer. Johan Golden klarte seg bra til tross for tough crowd.
Uka i Ås, 16-20.okt 042

Tok ikke det bildet hvor det så ut som Morten hadde en kjepp opp i ræva. Men uansett. Gratulerer med snus-slutt forresten, Morten.

 

Så kom bursdagen min, som jeg feiret på Studenten. Ikke nok med at de dritkule venninnene mine kom, men Morten, Kjetil, Sindre, Kjell og Per Ivar tok turen og! Konge!
bursdagen min1 025

 

I slutten av november: nok en Hectors-tur med jentene:
Helga 20-23.nov08 022

 

Samme helg feiret Endre og Hege bursdag:)
Helga 20-23.nov08 044

 

Julebord med Inform@tica!!
Desember2008 010
Husker IKKE hva vi prøvde på her, men tror vi skulle si «APPELSIN» istedetfor Cheese. Og dette ble resultatet, don’t try this at home.

 

Så ble jentene med meg til Særp, og tok litt juleshopping i Gøteborg, vår søta bror!
Desember2008 033

 

Så kom jula hjemme, som bestod av høy feber, blåmerker og sykehusbesøk på hele bønsjen. For å si det sånn: Tok ikke så mange bilder. Men nyttårsaften ble jo noe av da:)
Jula2008 008Jula2008 022

 

********      Så kom vi til 2009!!    ********

Og det hele starta med en heidundranes hyttetur til Myrkdalen! Det hele endte ikke så heldig for foten til Siri, men vi hadde likevel en fantastisk tur hele gjengen (med kjøkkenflinke gutter på slep – hehe)Hyttetur Januar 09 009

Og ja, vi hadde det like gøy som det ser ut til!! Ingen føtter i bakken den helga nei.

 

Så ble Ida født, 21.januar!❤ Besøkte Mona og Simen i overgangen til februar, for å hilse på det lille sjarmtrollet! Fikk til og med lov å være med på tur, men det var nokså slitsomt som dere ser. Ekke lett å bli foreldre, akk nei.Ida og MyFood Feb 09 015

 

Så hadde vi da et lite prosjekt på gang i februar, som vi måtte ha et scenario vi tok bilder til:
Ida og MyFood Feb 09 114
Yey, MyFood!

 

Så kom februar, og det ble tid for Studentmesterskap i Håndball! Og vi vant!! Nesten! Ikke! Men det var gøy da:D:DSM 006

 

Sååå… var det egentlig bare labsitting 24/7, helt frem til…. Påsken:) Det var gøy, med vindrikking i busskuret og dans på høyt nivå! Kos å se igjen kusina mi<3
Påsken 2009 030

 

Så ble det tid for 10 års jubileum på Clas i april, med digg mat, kule kollegaer og morsom underholdning:P
April 2009 032

 

Rundt dette tidspunktet, fikk jeg og Siri for oss at vi skulle gå tur rundt store lundgårdsvann, HVER dag! Var koslig, og en fin start på dagen med så fint vær!!:)
April 2009 006

 

Så, 9.mai kom Gullruten!!😀 Som egentlig endte opp i et kalas i senga til Åshild!;)
gullruten 09 025

 

Vi arrangerte filmkveld med Informatica, med STRÅLENDE boller, bakt av Jan Anton, creds ass!
mai 09 013

 

For ikke å NEVNE, rykka BSI-laget vårt opp i 3.divisjon i år, og velfortjent:) Så tar med et bilde fra feiringa;)
mai 09 005

 

Så kom 17.mai som vi er så glade i:)
Maimåned09 020

 

Så avslutter jeg den fine ferden med fyllekula i går, der jeg møtte folk fra Herand!!:) :
onsdagsfylla20.mai 019

 

Ok, kan liksom ikke slutte helt enda da…. Tar med noen random pics jeg ikke klarte å plassere over her!🙂

Maimåned09 002Maimåned09 012mai 09 016onsdagsfylla20.mai 011Maimåned09 038Uka i Ås, 16-20.okt 004Desember2008 058Påsken 2009 016

4 kommentarer

Filed under Dagligdags

4 responses to “Det skjønne liv

  1. Nøste

    Moro å se bilder fra året som gikk🙂

  2. Bakke

    Haha, visste ikke at du kunne snakke, Nøste?;) Litt avslørende, hehe…

  3. Nice! Koselige bilder, fra et koselig år🙂

Legg igjen en kommentar

