30

Da står gradestokken og gliser til meg, mens nåla nettopp har runda 30 grader. Hvor deilig er ikke det, når jeg ikke finner en eneste sky på himmelen, og de sure bilene mine ligger rett foran meg. Var på filmquiz igår, der vi fikk 2 gratis øl hver, genialt. Og etter å vannforgifte seg selv etter jeg kom hjem, slapp jeg også et snev av fyllesyke idag.

I medieverden har det ikke skjedd stort annet enn at Petter og Benedicte vant Paradise hotel, velfortjent, sånn nesten. Kunne ønske Kevin og Benedicte vant. Ellers har den russiske GP-dommeren trukket seg etter en fyllefest med Rybaken. For å være ærlig, tror jeg Rybaken er litt høy på seg selv om dagen. Hvertfall sånn han fremstilles på VG nett. Ellers er det to stakkarslige nordmenn som er fengslet i Kongo for å ha myrdet sjåføren sin. Dakkal små guttebassel som sittel helt alene i fengseeel. Or naaat. Dreper du et menneske, får du faenimeg ta straffen din i det landet du utførte jævelskapen. Til pass for dem, hvis de virkelig gjorde det, mener nå jeg. Eneste stresset med dette, er at de kanskje ikke får en fear rettsak av det militære politiet i Kongo, og burde heller blitt overlevert til det sivile rettssystemet. Og stakkars foreldrene som sitter hjemme og tvinner tommeltotter. «Var det slik vi oppdro guttungen vår?» Nei, sikkert ikke slik de tenker, men må uansett være vanskelig for dem.

Ellers stod det faktisk lite interessant i nyhetene idag, bortsett fra oppskrift på hvordan en lager is til 17.mai såklart. Juhu. Kos dere i helga folkens, og ha en strålende feiring av dagen vår!🙂

norsk_flagg_stang

http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=543114

http://www.vg.no/musikk/grand-prix/artikkel.php?artid=543096

Legg igjen en kommentar

Filed under Dagligdags, Nyheter

Legg igjen en kommentar

