Eksamenslesing

For første gang føler jeg at jeg ikke trenger å stresse livet av meg før en eksamen. I vår har vi kun en eksamen, som bare teller 40% av karakteren. Det vil si, at jeg uansett vil få B hvis jeg får enten A, B eller C på denne eksamen. Ikke nok med det, tidligere i år var vi ganske så stresset over at vi skulle ha vår første 5-timers eksamen. Til min store glede og overraskelse fikk jeg mail fra foreleseren idag om at eksamen var redusert til 3 timer! Da var nesten halve eksamen – borte. Så for første gang slipper jeg å gnåle over at jeg har det mye verre i eksamenstiden enn alle andre, for det vet jeg at jeg ikke har. Jeg druser gjennom lesinga jevnt og trutt, og håper på det beste. Jeg vet om flere som har mellom 5 og 7 eksamener denne våren, så skal heller sende mine tanker over til dem.

Andre ting som har skjedd i det siste? Skal selge båten vår… Den fine trofaste Askeladden vår som jeg har brukt så mange timer på ski bak…  Men sånn går det når man skal få seg feriehus i Hardanger, kan ikke ha alt heller;)

Fine båten vår – http://www.finn.no/finn/boat/object?finnkode=17405323&sid=xz4dabkkuNN816263&pos=null&tot=null

Og får jeg benytte sjansen til å gratulere både Therese og Krister med dagen idag, skal bli gødt med is etterpå, Therese!😉 Ha en fin dag i solen alle sammen (hvertfall dere som er i Bergen…)

=)

Og folkens, kjenner dere noen som har bruk for en god gammeldags snekkermaskin, har vi en stående i Hardanger som er til salgs!! Ligger på finn.no under linken:

http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=17403822

2 kommentarer

Filed under Dagligdags

2 responses to “Eksamenslesing

  1. Sindre

    Ikke for å stresse deg, men hvordan vet du at du får B med A B C?
    Har du fått noen karakterer jeg ikke har fått?

  2. Bakke

    Hehe. Er ganske sikker på at jeg fikk minst B på oblig nr 2 også, slik vi fikk inntrykk av hvertfall. Så HVIS jeg fikk B på den også, så spiller det ingen rolle om jeg får A eller C på eksamen;)

Legg igjen en kommentar

