Nordiske mediedager + gullruten

Og gjett hvem som skal være med på nordiske mediedager igjen i år! Det vil si, en festival med mange spennende foredrag i forkant av Gullruten. I fjor jobbet jeg som teknisk assistent, da jeg satt på mic’er og greier på foredragsholderne, der jeg blandt annet fikk god kontakt med Trygve Rønningen. Or not. Uansett skal jeg i år sitte i innsjekken, der jeg og Herlaug skal ta imot folk som kommer. Og det skal visst bli nok å gjøre, da torsdag er den travleste tiden (da vi skal jobbe, jippi!). Gleder meg som en liten drittunge. Jeg og Herlaug varmet opp idag med pizza på pastasentralen og is på mækkærn! MM!

Vil du se programmet du mest sannsynelig går glipp av?? Ta en titt:) Folk som bl.a. kommer er Karl I. Hagen, Trond Viggo Torgersen, Siri-Lill Mannes, JON ALMAAS <3, Trygve Rønningen, Knut Nærum, Anne Lindmo (sur dame ass). Trond Giske og maaange andre. Link til Nordiske Mediedager: http://www.nordiskemediedager.no/program

vivian-mcgrath-dok_web

Shock-doc foredrag på fredag kl. 09.15

3 kommentarer

Filed under Happenings

3 responses to “Nordiske mediedager + gullruten

  1. Me ses på Nordiske mediedager då:) eg o glede meg kjempemasse!

  2. Bakke

    Samme her:):) Skal du på gullruten og eller? Det som er mest moro:D

  3. Ja, skal være prod.assistent for Gullruten så får se om eg får sitte å se showet elle om d bare blir nach:) tror d kan bli veldig spennende! første gang jeg deltar så e litt bekymret for ka eg ska ha på meg..iiik

Legg igjen en kommentar

