PÅSKE!

Å, o heilage påske! Hvorfor? Fordi jeg forbinder den med frisk Hardangerluft, skigåing i bare nettoen, tjuvstart på påskeegg, familiegjenforening, fest og myyye god mat! Og hvem skal bo i gamlahuset på den tiden? Jo, Mona, Simen, Ida, Kirsti, Magne, Aslaug, Reidar, Maria, Andreas og Sindre! Og han som kommer sent, men godt er min godeste Morten! Og ikke miiiinst farmor. Ja, kan livet bli bedre.

Innen jeg reiser er INFO 221 oblig noenlunde levert og visket vekk på bekymringslisten, og hybelen vasket og klar for visning på lørdag. Uhyes. I tillegg er kampen mot Tertnes banket og unnagjort, samt en øl med jentene! En fin tid på året detta. Nå er utvekslingen i Sydney NESTEN i boks, trenger bare en bitteliten godkjenning fra skolen om at vi faktisk HAR kommet inn. Og fagene vi skal ta? Jeg holdt faktisk på å velge Old Norse. Skandinavisk på vikingtiden. Men jeg tok meg selv i at jeg faktisk skal til Australia, og burde heller velge noe relatert til landet. Så ble det geografi. Eeeelsker geografi!

Og folkens, ha en fantastisk påske! Vi gleder oss, gjør vi ikke??

1 kommentar

Filed under blomstrer i hardanger, Happenings, Herligheter

One response to “PÅSKE!

  1. Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!! :D:D

    GOD PÅSKE!!

Legg igjen en kommentar

