VEGG

Jeg prøver å overtale veggen. Jeg snakker til den og improviserer på mitt beste. Men jeg er likevel ikke sikker på om veggen tror på det jeg sier. Jeg ser for meg veggen naken, men det hjelper ikke. Fortsatt er jeg nervøs.

Ser heller for meg at veggen er de 30 menneskene som sitter foran meg imorgen, og vurderer meg opp og ned. Kanskje jeg heller kan forestille meg DE nakne. Men det vet jeg at ikke fungerer. Så kanskje jeg bare bør være meg selv, og fokusere på det jeg skal si. Heldige dere som ikke har sceneskrekk.

Og veggen? En gipsvegg vel og merke. En vegg med en svak personlighet.

vegg

O – store vegg på veggen der….

Legg igjen en kommentar

Filed under Dagligdags

Legg igjen en kommentar

