En levende helg

Joda, så var SM-helga over. Vi ankom Trondheim torsdag morgen, NEI det gjorde vi ikke, fordi satanflyet var over 3 timer forsinket. Så vi ankom Trondheim torsdag ettermiddag, og det som skulle bli en liten kveld på byn, endte med tacoforspising og tv-titting. DIGG.

Fredag morgen stilte jeg og Kristine på infomøte HALV NI, litt tidlig for min del. Dermed kjørte vi opp til Dragvoll og knuste motstanderne våre. KNUS sa det. Helt til den siste kampen da vi tapte litt. Men likevel fikk vi, til tross for SMs feilberegninger i målforskjell, 1.plassen i pulja vår. Noe som endte med hardfylla på fredag kveld, 4 BSI-lag på dansepodiet og 3 timers søvn. Virkelig verdt det spør du meg.

Lørdag kjørte vi på med kamp klokka 10 og så ut som en relativt sliten gjeng. Dagen gikk med til slafing, polshopping og bankett på kvelden, med digg mat og for mye drikke. Alt i alt – kongehelg, i tillegg til å bli kjent med mange nye folk.

Så, da sitter jeg som sistemann her i Trondheim, etter et kost besøk hos Vilde, Ane og Kristine, foran TV-en og ser et givende debattprogram på NRK om islamering av landet vårt. En sak som står mitt hjerte nært – NOT. «Ingen regioner skal ha særrett i samfunnet»…. BLABLABLA…

Men joda, HURRA for oppdatering av bloggen – imorgen vender jeg nasen heimatt, og ser frem til en javagivende uke med lab’er jeg IKKE har kompetanse til å følge med på (teit opplegg på universitetet). Merker jeg trenger en uke på å bli kvitt alkoholen. SCHNAKKES!

3 kommentarer

Filed under Dagligdags

3 responses to “En levende helg

  1. Hørtes ut som en kos helg.
    Skal bli godt å få deg tilbake på «lab-benken»😉

  2. Haha, debatter om Islamisering. Der er det rom for mye provosering med vilje! : D

  3. Bakke

    Herlaug: Tusen takk for det, var kos å se dere igjen:)

    Magnus: Det er det jeg lever for vet du, hehe. Neida, gidder ikke involvere meg i saker der jeg mest sannsynlig erter på meg feil folk;)

Legg igjen en kommentar

