Knust av monstertruck!!

Leste på VG nettopp at arrangøren av et bilshow, som påpekte at de ikke hadde hatt noen ulykker på 16 år, ble overkjørt av et monster av en bil… Tenk noe så grusomt, og noe så skjebnesvangert… Han døde i det minste på det stedet ham likte seg best:s

Verken sjåføren av bilen eller arrangøren av showet så hverandre før det var for sent. Ikke innerst i min aorta kan jeg forestille meg hvordan det er å bli most til ingenting på den måten. Og jeg banker også i bordet, håper det aldri skjer meg heller:/ Er ikke akkurat noe en foretrekker å gjøre på en fin ettermiddag…

Her er link til youtube, men vi får heldigvis ikke se hele ulykken.

http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=550730

Legg igjen en kommentar

Filed under Nyheter

Legg igjen en kommentar

