Æsj, æsj og trippelæsj

Fyttigrisen, jeg er dårlig på bloggefronten om dagen. Hva i blanke skal jeg skrive om? Kan jo starte med at jeg er tilbake i Norges desidert fineste by og klar for et nytt semester. Med mye sprell. Hittil har jeg: gått opp hundretusen trapper fra flybussen med fangsten fra juleferien, spilt alias med en skvett tequila med Terese, Siri og Elise (knallmoro), kastet bort en hel søndag på å være slapp, spist knallmiddag med Siri, «shoppa», trena, møte med en foreleser og hengt som et klegg rundt Åshild og Therese på SV.

Dette var jo en start. PLIS folkens, kanskje noen tips til hva jeg kan skrive om? Og konflikten rundt Palestina/Israel er uaktuelt å skrive om for min del, vil dessverre ikke uttale meg om saker jeg ikke har nok kunnskap om, selv om det er aldri så interessant. Kan heller skrive om at jeg er en av dem som er sikker på at USA står bak terrorangrepene på sitt eget land. Bare fordi jeg blir hjernevasket av Mr. Moore. Men NOT så interessant. Jattejatt.

Ehee.

3 kommentarer

Filed under Dagligdags

3 responses to “Æsj, æsj og trippelæsj

  1. regineexpress

    Syns nesten det er gøyest å lese om blogginnlegg som blir til fordi vi kjeder oss i denne vakre byen!

  2. stene

    har du sett zeitgeist?

  3. Ney. Er det/den bra? Film eller?

Legg igjen en kommentar

