Eksamensinnspurt…

Eksamen. Som vanlig har jeg mye mer å gjøre enn alle andre. Og min eksamen er mye vanskeligere. Sånn er det jo alltid. Men idag gikk det opp for meg: hadde det ikke vært deilig å bare hatt 4 bøker med teori å lese til eksamen, enn å pugge drit og møkk som en ikke skjønner drit av? Jeg er i den situasjonen. Vi har ikke like mye pensum enn andre, men likevel sliter jeg som en mark på kroken.

Men så her en dag gikk det opp for meg, kanskje jeg faktisk burde åpne boken for å lære noe?  – så eksamen, her kommer jeg! I’m gonna kick some database butt!

Men først: sleepover med venninner i helgen, shopping og champ….. KAMP på lørdag, og mevi innlevering=)

Kos dere i eksamensperioden folkens, julen er LIKE rundt hjørnet!!! Hører jeg Gøteborg?? =)

3 kommentarer

Filed under Dagligdags

3 responses to “Eksamensinnspurt…

  1. Kjänn ingen sooorg for meeej, Gøteboooorg!
    Jeg har sangen på hjernen! Hurra hurra hurra:)

  2. Ja, du hører Gøteborg!!
    =D

Legg igjen en kommentar

