FFK er og vil alltid være best

Og Kvisvik lagde show med et lite kong fu spark. Men FFK holder seg fortsatt på den delte 2.plassen. I mine øyne vil de være best. Og for å være ærlig ble jeg faktisk et Fredrikstad-fan etter jeg flyttet til Bergen. Etter Brann vant gullet og alle medgangs-supporterne plutselig tittet frem. Så rart at jeg nesten ikke har sett et knust av dem i år. Hehe.

Mye rart jeg skulle sagt om den saken, men vil ikke erte på meg Brann-mafia.

FFK-TIL (1-1)

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=530167

5 kommentarer

Filed under Sport

5 responses to “FFK er og vil alltid være best

  1. Eg vil ikkje påstå at dei mange brannfansene som dukka opp etter gullet e «medgangssupportera». =) Sjølv om det sjølvsagt fins ein del av dei og. Bergensara er stolte over byen sin veit du Bente😀 Alle lag har medgangs-supportere, du vil nok sjå FFK-fans poppa opp frå intet du og :p

    Sjølv va både eg og Siri der når gullet blei utlevert! Heilt fantastisk =) Heia Brann! Gull eller ikkje :p Og Monsemann må gjerne vera trenar så lenge han vil for min del =) Hmmm, trur eg fremdeles har ein plakat av han frå glansdagane som spelar på Brann😀 *leite,leite*

    Like du meiningslause kommentara på bloggen din kjære?

  2. Bakke

    Hehe. LOVE it!! Du og Siri er jo prakteksempler på å møte opp når laget er på topp;) Jeg for min del er det stikk motsatte, jeg heier heller på FFK når de er på bånn. Eller med andre ord, heier jeg på dem uansett;)
    Neida. Skal ikke være slem jeg, så klart er Bergensere stolte av byen sin, og til tross for den grufulle dialekten, er det en fantastisk by på alle måter;):)
    Liker du meningsløse svar, kjære?😀

  3. nei, eg like ikkje d🙂 hehehe! dessuten e eg ikkje bergensar, så då går da egentlig greit! mitt hjerte e i fbk voss! hahaha😉

  4. Bakke

    Yeah:D Jeg er jo egentlig en sviker selv, siden jeg ikke holder med Sarpsborg FK. Men jeg kan vel ikke noe for at de suger.

    =)

  5. ikkje sant? forferdelig verden altså! haha🙂
    me kan jo danna vårt eiget team! meiningsfulle kommentara e så fantastisk vakkert!

Legg igjen en kommentar

