O hellige TV!

Herreguuuud! Jeg har liksom…. 20 kanaler på TV-en jeg fikk av Therese!!!!! Eller… 19!!! SYKT! Jeg har liksom TV3! Det er noe annet enn hotell-TVen min som ikke kunne stille inn kanaler engang. Animal planet, 4, Disney channel, BBC, everything!! *sikle*

Er ikke overivrig her altså, neida. Er bare litt luksus med kanaler å velge i. Så er jeg ikke dømt til å se «Seventh heaven» når jeg kommer hjem fra skolen lenger. Takk Therese, takk! *ser lyset (eller TV-en)*

Bare sånn tilfelle jeg ikke kommer på forelesninger de neste ukene: dere vet hvor jeg er.

Farvel, min trofaste hotell-TV!

Legg igjen en kommentar

Filed under Dagligdags, Happenings, Herligheter, Underholdning

Legg igjen en kommentar

