Laks fra fisketorget

Så koslig at jeg ble invitert på middag sammen med to venninner fra Sarpsborg ikveld. På menyen stod det krydret laks fra fisketorget og deilige grønnsaker med rømme og hollandessaus(?). Nammenam. Ikke før ikveld har jeg egentlig tenkt på å kjøpe meg fiskemat derfra, men det anbefales på det sterkeste. Får nesten invitere på middag hos meg og snart, så når mesterkokken Bente byr på kalas blir det fest. Hvis ikke maten svir seg som vanlig.

Men moralen er: ta en tur på fesketorget i Bergen, ta en smak og kjøp med deg ørten kilo RØD(ikke gulbrun) laks hjem.🙂

3 kommentarer

Filed under Herligheter

3 responses to “Laks fra fisketorget

  1. Evensen

    Hollandaise saus ja Bente;) hehe var veldig koslig ikveld, får gjenta det vi:P

  2. Bakke

    jaa:D Var beste måltidet jeg har smakt på lenge;) får håpe det ikke blir lenge til Sarpsborg-reunion;)

  3. Korporal Erichsen

    det er vel reunion 6. september om jeg ikke tar helt feil. da kommer gamle tune sammen for å ta knekken på pål?

Legg igjen en kommentar

