Utpå vannet

Disse dager er det nydelig vær i Sarpsborg. Spør du meg, er det altfor varmt. Faktisk! På jobben slo varmen mot meg da jeg gikk ut, og i hagesenteret der var det så varmt at vi ikke kunne oppholde oss der mer enn 5 minutter. Og jeg klager, det er nesten for gæærnt.

I går dro jeg og Vilde å sjøen i nydelig kveldssol. Vi kjente ikke engang vannet da vi hoppet uti, det var over 20 grader i vannet. Og tenk at dette bare er første dagen av mange dager med så nydelig vær. Da er det bare å ta båten fatt og ta på skiene:)

Legg igjen en kommentar

Filed under Happenings

Legg igjen en kommentar

