Det er sommer det er sol og det er tirsdag

Tirsdag, og solen gløtter frem for første gang på lenge. Digg – fikk t.o.m skille.

Fortsatt hjemme i sarp, da jeg var i bryllup i helgen i Ålesund. Fetteren min giftet seg, mitt første bryllup som jeg kan huske. Lurer på om jeg skal selge tarantellaen min – liker den jo ikke. Kanskje du vil kjøpe den? Med bur for 500 raske.

Så kommer eksamenskarakterene denne uka, og jippi/ujippi for det.

Leste gjennom gamle skolestiler her om dagen, lurte nemlig på om jeg skulle legge noen av dem inn på bloggen, siden jeg var så fryktelig flink til å skrive kåseri. Trodde jeg, helt til jeg leste gjennom dem igjen. Fytti grisen, var visst ikke så morsomt som jeg trodde. F.eks. en setning jeg skrev som jeg trodde var morsom: «han trodde han var så kul at han snudde capsen 6 ganger rundt slik at skjermen fortsatt pekte framover…».

Ehh, haha liksom. Var sikkert morsomt der og da under eksamen. Alltid så var norskeksamenene så morsomme, da jeg satt og humret for meg selv mens jeg skrev.

Egentlig skriver jeg en del bullshit på denne bloggen, men helt til jeg får noke vetugt å skriva, så får det bli som det er. Får vel ikke skrevet på en stund nå heller, siden jeg tar meg en kort ferie på 3 uker.

Oi! Tøflus bevegde på seg! Tarantellaen altså. Så den lever jo enda. Tilbudet står.

Da er det vel egentlig bare å si god sommer, og lykke til til meg selv med eksamenskarakterene, siden det uansett går te hælvete. Jaja, satser på å finne meg en søkkrik døende mann uansett for å skaffe meg en startkapital så jeg slipper unna javaprogrammering og shit i fremtiden. Anna Nicole Smith sier jeg bare. Men det gikk jo til helvete med ho og, ho fikk jo aldri utbetalt noe fra kællen sin da han døde, siden han ga alt til sønnen sin. Seriøst, ikke ta meg seriøst når jeg skriver dette, noe må jeg jo fylle inn her.

Okey, da avslutter jeg, og god sommer everyone.

Jeg kommer plutselig tilbake.

2 kommentarer

Filed under Happenings, Historier

2 responses to “Det er sommer det er sol og det er tirsdag

  1. Begge karakterene er kommet! Ujippi sier eg;)

  2. Stine Isaksen

    jeg syns detta innlegget var fantastisk!!

Legg igjen en kommentar

