Lykkelig

Bon Jovi på onsdag, Sandefjord i helgen som var! Har ikke sett Maria(kusina mi) på 8 måneder eller mer, og ho har nettopp vært på en jorda rundt reise, som gikk fra Singapore-Australia-Los Angeles-Hollywood-Brasil(Ihla Grande eller noe) osv, der ho tilfeldigvis reiste og traff på flere av mine venner fra Sarpsborg. Så da drar jeg frem det gamle ordtaket «verden er ikke stor».
Var kjempeartig å treffe igjen min kjære kusine og mine fettere, selv om jeg brukte hele lørdagen på å jobbe og å kjøre bil, mer fyllesjuk enn noen gang etter 3 timers søvn, og gratis mat og MYE drikke med jobben dagen før. Visste IKKE at det var mulig å ha slik tømmermann. Tjohei.

Så, en herlig grillmiddag og en harley-togtur senere, sitter jeg her og kludrer. Lykkeligere enn noen gang. For et par timer siden tok livet mitt en helt ny retning, og jeg gråter av å bare tenke på det. Lykkelig. Lykkelig. Lykkelig. Lykkeligere. Lykkeligst.

Og om ikke lenge får også verden ta del i dette. Håper jeg.

Da er det bare å se frem til helgen, da min andre kjære fetter skal gifte seg med sin gravide forlovede, så nå har jeg rett og slett ikke rett til annet enn å leve på andres kjærlighet. Har jeg egentlig noe valg. Og jeg visste faktisk ikke at jeg noen gang kunne bli så glad på andres vegne – det er jo en god egenskap tror jeg. Klokka er mange, og jeg må opp for å selge litt planker imorgen. Faktisk litt morsomt å jobbe blant gutta, de er knallgreie. Så da avslutter jeg med trallalalalalala.

Legg igjen en kommentar

Filed under Happenings, Herligheter

Legg igjen en kommentar

