Ingen planer, det er planen

Tull! Mange planer i sommer, det er planen:D

Nå har jeg, Therese og Åshild bestilt oss tur til Algarvekysten i Portugal, og skal KUN sole og kose oss! mmm! I tillegg blir det en tur til Herand, ingenting er vel kosligere enn det (håper på fint vær), da jeg kanskje får besøk av Siri der og:)

Rart hvordan livet endres fra mai til juni, der mai er en måned full av stress, angst og rot på rommet, og juni er en måned full av lykke og fryd, der vi kun nyter sol og liv (og det er ryddigere på rommet så klart). Men siden det fortsatt er juni og jobbingen ikke starter før imorgen, får jeg nesten dra langt bort fra pc-en for å nyte livet.

Har du noen mer spennende planer enn meg kanskje?:) La meg høre!

4 kommentarer

Filed under Dagligdags

4 responses to “Ingen planer, det er planen

  1. umm….Bulgaria i måro??😛
    yeye…

    btw- du slår snart Siri i antall besøkande!!

  2. Bakke

    Heldiggrisen:D Ja, gjør kanskje det, men har nok litt igjen for å holde det oppegående;) Ho Siri er ganske populær ser du!

  3. hehe, populariteten er litt dalende for tiden.. triste saker😛

    Men men, eg har ikke tid til å bekymre meg over slike ting nå, for jeg reiser jo til Malta om to dager og har mye annet å tenke på i den forbindelse;)Comfort er stikkordet for reisen! Jeg kal tenke på dere når jeg får spa-behandling og drikker paraplydrinker😉

  4. Bakke

    Haha, samme her. Skal også tenke på deg når vi sitter med VÅRE paraplydrinker og surfebrett på stranda i Portugal;) knis. Det blir Herand-tur på deg eller? Hadde vært kjempekos med besøk siste helga i juni eller noe! =)

Legg igjen en kommentar

