Reise fra Bergen

Som du skjønner fra overskriften, er det kanskje litt vemodig å reise fra Bergen som jeg har studert i et år… Så må jeg reise hjem til sarpsborg, tilbake til den gamle jobben og tilbake til det gamle livet. Jeg som har startet et fantastisk nytt liv her borte. Ikke at det gamle livet ikke var noe, jeg gleder meg jo også til å treffe igjen gamle kjente og katta mi. For ikke å snakke om Tøflus(stygg tarantella) og Rocky (må vi ta den regla der igjen, Bente?).

De siste dagene her i Bergen har vært fantastiske. Kun ferie, og kun ligge å slikke sol sammen med gode venninner. For ikke å snakke om å bade på Verftet:) Kaldt, men verdt det.
Det skulle vært sommer halve vinteren også. Så hadde jeg kanskje sovet litt mindre i løpet av året;)

Men kan jeg klage?? Nå skal jeg hjem til verandaen min å steke i en hengekøye, og hoppe ned i hagen til boblebadet. Så kan jeg vel alltids ta meg en tur med bilen. BILEN! Husker jeg hvordan jeg clutcher? Neeh. Tar det på feelingen. Så mens jeg venter, kan jeg vel alltids ta en trall med Vårsøg(for dere som har sett tre brødre som ikke er brødre, HAHAHA. neida…) =)

Her er da noen minner fra tiden her i Bergen, tusen takk for et kjempeflott skoleår jenter og gutter, dette er det beste som noengang har hendt meg:)

17.mai:)

Jeg og Siri på festningen i Særp:)

Siri krangler med treet

Herand<3

Hat og muslim

noen av jentene:)

Fløyen-tur:)

Åshild på Voss:) Kjempetur!

På Mark Knopfler-konsert:)

Meg og Terese på Sotra:)<3

På Sotra:)

Thea og Herlaug:D

Go’gjengen på Musekonsert i Trondheim:)

Meg og Herlaug hos Kristian=)

Ved Lundgårdsvann:)

Fadder + fadderbarna:D

Fadderuka

Sturla og meg, perfect macth

Nordiske Mediedager=)

Therese, Tine og Terese på besøk=)

Helt konge på lab=)

Mona på besøk=)

Morten på Knopfler-besøk=)=)

EKSAMEN 2007:D Jippi!!

Verdens beste jenter som venta med meg på legevakten leeeeenge:D Tusen takk<3

Hadetbra Bergen, og hei Sarpsborg og Hardanger=)=)

4 kommentarer

Filed under Dagligdags

4 responses to “Reise fra Bergen

  1. GOD SOMMER BENTE!!!

  2. miside

    åh❤
    sweet du e=)

  3. Åååååh! Kos😀
    Takk for i år! Neste år blir like bra- om ikkje endo bedre!

    GOD SOMMER BENTE!😀
    Blir nå litt kos å følge med på bloggene framøve då🙂
    Ser forresten du har med Sturla. Husk han skal deles!!😛 *ooh- Gullruten blir digg til neste år også!!*

    yeye. God tur heim:)

  4. Bakke

    Hehe, God sommer til dere også:) Sturla kan deles litt på: du kan se han på tv – jeg kan se på han live;) knis. Kos dere masse, så sees vi til fadderuka!!! Skal bli konge:)

Legg igjen en kommentar

