Eksamensstress

Alle har eksamen på denne tiden. Og alle har det verre enn alle andre. Alle har alltid litt mer å lese på enn andre, og alle har det litt vanskeligere. Alltid skal det være en konkurranse for hvem som har det værst, mens de fisker etter sympati. Sånn er det alltid, ungdomsskolen, videregående og på universitetet. «Bare vent til du blir student, da blir det mye større eksamener!!» Men for å være helt ærlig, har overgangen fra ungdomsskolen til studentlivet vært en jevn overgang, uten at jeg kjenner den drastiske forandringen.

Fagene blir gjerne ikke vanskeligere, for du har jo kompetansen som skal til for å klare dem uansett. De øker i vanskelighetsgrad, likt med måten du lærer på. Så det skal ikke være så ille å holde tritt med skolen.

Nå sitter jeg kjempefrustrert på skolen, og venter på at eksamen i Javaprogrammering nærmer seg. Og den er kjempevanskelig, mye vanskeligere enn alle andre sine eksamener.

5 kommentarer

Filed under Historier

5 responses to “Eksamensstress

  1. Kunne ikkje sagt det bedre sjøl! Akkurat sånn tenker eg:):):)

  2. oh! i love you🙂 endelig noen som har satt ord på følelsane mine.. haha🙂

    har gått rundt og vert irritert på samtlige eksamensklagande/masande studenter lenge no.. e d mulig??

    d får gå som d går :p seff e java vanskeligare enn alt anna😉 og no har til og med eg begynt å lesa..😛 hurra for mutator metoder :p

  3. Godt sagt Bente!

    *Hurra for sommer om 2 uker!*

  4. Krister

    Unnskyld meg, Bente, men min eksamenen e vanskeligere enn din😉 tok vel den ene og andre på kornet der ja..😛

  5. Bakke

    Haha, tenkte jeg det ikke. =) Du kan jo det jeg har eksamen i uansett, så..:P

Legg igjen en kommentar

