Gullruten 2008

Jeg har aldri før vært på et show der jeg mingler med kjendiser. Hver gang jeg snur meg, ser jeg alltid ett eller fire kjente fjes. Jeg koste meg for å si det sånn. Men samtidig, når jeg først har alle disse kjendisene rundt meg, hva skal jeg så gjøre? Jeg kan jo ikke bare gå bort å snakke med dem helt uten videre, så det ble bare sånn under Gullruten, at jeg heller observerte. Men kjempespennende var det. Jeg, Therese, Åshild, Siri og Herlaug jobbet som frivillige under Nordiske Mediedager, fra 7.-9.mai. Jeg var teknisk assistent på flere av foredragene, der blandt andre Anette Hoff, Anne Lindmo og Trygve Rønningen var med.

Akkurat nå sitter jeg og ser på reprisen av Gullruten, noen moments of fame fikk jeg jo. Noen få. Like etter gullruten meldte vi oss frivillig (hadde blitt dumt å si nei) til å dele ut 1000 calzoner til gjestene. Lett, tenkte vi, vi får jo treffe en del kjente. Men da vi måtte ha på oss fjordlands t-skjorter og capser ble stemningen litt mer laber. I tillegg var fatene glovarme, og vi ble nokså varme selv. Men alt i alt fikk vi kastet i oss en calzone og energien steg. Dette kunne bare bli bedre og bedre. I tillegg fikk vi etter mye strev, en vin for arbeidet.

Så startet festen. Kjendiser overalt. Fra første kveld, var målet mitt å få snakket med Harald Eia, Bård Tufte Johansen og Atle Antonsen. Men de var ikke på festen, så det ble ikke noe av. Men likevel fikk jeg noen ord med Sondre Lerche, Trond Giske, Ravi osv. For ikke å snakke om han fra Charterfeber som spurte om jeg likte å bli tatt bakfra. Den grisen. Så snakka jeg også med Lisbeth fra samme program, kommer fra Særp. Men ho kunne ikke snakke så lenge, ho måtte ut å røke (hvis du har fulgt med på Charterfeber, er det ganske komisk).

Vertfall var kvelden vellykket, og vi koste oss masse alle sammen (fikk jeg inntrykk av, hehe). Takk for en storartet kveld;) Vi trenger alle våre 15 minutes of fame, knis.

Ene Ylvis-broren

Ene Ylvis-broren

ANDRE Ylvis-broren:)

 

1 kommentar

Filed under Happenings, Prosjekter, Underholdning

One response to “Gullruten 2008

  1. Takk for fantastisk kveld!!😀

Legg igjen en kommentar

