Tull og fanteri på nett

Jeg må nesten holde det jeg lover, da jeg snakket om at jeg skulle skrive om ting som jeg synes var forbausende overraskende og underholdene. For å si det rett ut, skal det mye til for å imponere meg (tror jeg), hvertfall ifølge det jeg har sett så langt i livet. Når det gjelder underholdende tv-show, kan det være nokså interessant så lenge de kommer med noe nytt og spennende – som f.eks. -got talent showene er morsomme, siden det stadig kommer forskjellige personer og nye talenter som er veldig forskjellige fra hverandre. Hvis en ser bortifra barnesangerne så klart – de har vi nok av. Heia Nora – ehe.

Jeg satt i gårkveld og surfet litt på youtube, og her er et par underholdende innslag jeg så:


Hehe – man KAN ikke få nok av dette innslaget

Legg igjen en kommentar

Filed under Underholdning

Legg igjen en kommentar

