Creative

Sitter på lab og gjør som vanlig ingenting. Føler meg ikke så kreativ som mange andre dager, men sosialt er det jo. Fikk gjort litt java i gårkveld, så er da ikke helt på jordet. Nå ser jeg bare fram til å sette meg inn i eksamenslesing og besøke familien til helgen. Å, som jeg gleder meg!

Første gang jeg tenkte på å lage en blogg, tenkte jeg å skrive om det jeg synes var mest interessant. Nemlig de tingene som imponerer meg mest. Bl.a. tingene jeg har sett på programmet Ripleys helt utrolig og filmer på youtube. Kanskje jeg setter det til verks i neste innlegg. Noe må jo interessere leserne mine:) For ikke å snakke om hårreisende nyheter. Som f.eks. Mannen i Østerrike som holdt datteren sin innelåst i kjelleren i 24 år uten at noen visste om det, ikke engang kona hans. I tillegg fikk han flere barn med datteren sin. Æsj. Da er vi tilbake til det med å være sin egen bestefar. Eller i dette tilfellet der barna har sin far som sin bestefar. Er det ikke Øystein Sunde som synger den? Jaja, looking forward til å lage et lite knaskeinnlegg om masse interessant lesestoff! *KNASK*

2 kommentarer

Filed under Dagligdags

2 responses to “Creative

  1. Oj oj…

    Quote:
    «Nå ser jeg bare fram til å sette meg inn i eksamenslesing og besøke familien til helgen. Å, som jeg gleder meg!»

    Finn en feil…

  2. Bakke

    Hehe. Det var liksom meningen at jeg skal se fram til eksamenslesinga da, nå må ikke du ta fra meg motet. hehe.

Legg igjen en kommentar

